וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לנוער: ישראל הביסה את נורבגיה

הנבחרת שייטה לניצחון שני בטורניר, כשמחצה את הנורבגים 43:105. היריבה הבאה: סלובקיה החזקה שעדיין לא הפסידה

נבחרת הנוער הביסה היום (ראשון) את הנבחרת המקבילה של נורבגיה במשחק השלישי בשלב הבתים בטורניר אליפות אירופה בהפרש של 62 נקודות, 43:105. זה היה ניצחונה השני של הנבחרת באליפות, אחרי שביום שישי הביסה את נבחרת שוויץ בתוצאה 49:101. אתמול הפסידה הנבחרת אחרי הארכה לשבדיה. לנבחרת נותר משחק אחד נוסף בשלב הבתים, נגד סלובקיה, כאשר שתי הראשונות עולות לשלב הבא.

קלעו לנבחרת: אור סולומון 26 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אוראל לב 22 ו-4 ריבאונדים, רם אליאספור 11 ו-7 ריבאונדים, איגור קולשוב 9 ו-16 ריבאונדים, בן אלטיט 9, יניב סולומון 8 ו-6 ריבאונדים, רפי מנקו 6, נועם לייש ואסף גוטרמן 5 כל אחד, תום מעין 4 ו-5 ריבאונדים.

עוזר מאמן הנבחרת שרון אברהמי סיכם את המשחק: "עשינו את המשחק קל מול נבחרת יחסית חלשה. שיחקנו טוב עם הרבה פרגון וחילקנו את הדקות. אנחנו עם הפנים למשחק מחר מול סלובקיה שזו קבוצה שלא הפסידה עד היום. קבוצה עם שלושה שחקנים המשחקים בגראן קנאריה בספרד ושחקן בולט בגובה 2.18 מ' הנמצא בצמרת האליפות, הן במספר הקליעות והן בכמות הריבאונדים ובחסימות. מהלילה אנחנו מתכוננים למשחק מחר שיהיה על כל הקופה ואנחנו מאמינים ומקווים שנגיע מוכנים כמו שצריך ".

* נבחרת העתודה סיימה הערב (ראשון) את משחקיה באליפות אירופה במקום ה-11 אך עם טעם מתוק, אחרי שהביסה את נבחרתה המקבילה של סלובקיה ב-35 הפרש, 53:88. בר טימור סיים את המשחק עם 22 נקודות ו-5 ריבאונדים וכרמל בוכמן עם 15 ו-9 ריבאונדים. עוד קלעו לנבחרת: תום חבקין וגיא לביא 14 כל אחד, עוז בלייזר 10 ו-11 ריבאונדים, לירז אריאלי 6, נמרוד טישמן 4 ויונתן שטרקמן 3.

*נבחרת הנערות הפסידה הערב לנבחרת לטביה במשחקה האחרון בטורניר ההכנה שנערך בלטביה, בתוצאה 66:63. הנבחרת מתכוננת לאליפות אירופה שתיפתח ביום חמישי הבא במישקולץ, הונגריה, שם תשחק בבית מוקדם אחד עם נבחרות דנמרק, פינלנד ולוקסמבורג. קלעו לנבחרת: נוף קדם 18 נקודות, קרן מוזס ומאי דיין 11 כל אחת, ספיר שריג 6, הדר לוי ומיכל אסף 4 כל אחת, חן וויסבורג 3, מרים חנון, דרור מייברג וספיר תירוש 2 כל אחת.

נבחרות ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully