וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: דני קליין נפגש עם יוגב אוחיון

13.7.2011 / 8:31

בין הגארד, שמחוזר גם ע"י מכבי ת"א וקבוצה מחו"ל, למועדון קיים פער כספי. בקבוצה הבהירו לו ש"יהיה שחקן משמעותי"

הפועל ירושלים איננה מוותרת כל כך מהר על יוגב אוחיון: יו"ר המועדון דני קליין נפגש אתמול (שלישי) עם הגארד הישראלי, במטרה לשכנעו לחתום בקבוצה. בימים הקרובים צפויות פגישות נוספות בין הצדדים.

בירושלים שמרו מסיום העונה על קשר רציף עם השחקן, כשהמאמן עודד קטש הבהיר כל העת מאחורי הקלעים כי הוא מאוד מעוניין לראות את אוחיון ממשיך בקבוצה. בירושלים הבטיחו לאוחיון כי הוא יהיה "שחקן משמעותי בקבוצה".

הבעיה בין הצדדים כרוכה בסכומים אותם דורש אוחיון. בעוד הוא רוצה שכר הנאמד ב-180 אלף דולר לעונה, הרי שלקבוצה, שרוצה להחתימו לשנתיים, אין כוונה לשלם סכום זה.

באוחיון, כזכור, מעוניינת גם מכבי תל אביב, כשהשחקן אף קיבל מסרים מהדאבליסטית להמתין להתפתחויות הקרובות עם יותם הלפרין. יש להדגיש כי הגארד מעדיף למצות קודם את האופציה עם מכבי תל אביב. לאוחיון גם הצעה מקבוצה בחו"ל של כ-180 אלף דולרים.

במקביל למגעים עם אוחיון, מקיימת ירושלים מו"מ גם עם הגארדים גוני יזרעאלי ויובל נעימי . בתוך כך, הצוות המקצועי בודק מספר שחקנים זרים. בין הקבוצה לדיז'ון תומפסון הפערים הכספיים אינם משמעותיים אך ההתלבטות העיקרית של קברניטי הקבוצה היא בעיקר הפציעה בברכו ממנה סובל השחקן.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully