וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריימר מורגן לא ימשיך בראשון לציון

1.7.2011 / 22:49

הפורוורד הצעיר העדיף את הצעת קריאשקה הטורקית על פני הקבוצה של בירנבוים. ליאור חכמון ושרון ששון מועמדים לקבוצה

במכבי ראשון לציון רצו לשמור על גרעין מסוים מהעונה שעברה לקראת העונה הבאה, אך המציאות מוכיחה דברים שונים. בקבוצה רצו לשמור את יהוא אורלנד שהעדיף את ברק נתניה, והיום (שישי) חתם הפורוורד ריימר מורגן, שניהל שיחות עם הקבוצה בשורות קריאשקה הטורקית, ולא יחזור לישראל. מי שכן יישאר בשורות ראשון לציון לקראת העונה הבאה הוא ניצן חנוכי שחתם על חוזה בשבוע שעבר.

בקבוצה יתפנו כעת כדי לנסות לצרף ישראלי מוביל נוסף לסגל לצידם של חנוכי, אייל שולמן, איגור נסטרנקו ואור סולומון הצעיר. בין המועמדים לחיזוק נמצא שרון ששון שהוצע לקבוצה, אך בראשון לציון בודקים אפשרויות נוספות כשגם שמו של ליאור חכמון עלה בהקשר של הקבוצה בימים האחרונים, במידה וישוחרר מהפועל ירושלים. רוברט רותבארט גם כן הוצע, אך עלותו הגבוהה צפויה למנוע את המעבר. מועמדים נוספים לסגל הם דורי אסף ודרור דוידי.

מורגן (23, 2.02), בוגר מכללת מישיגן סטייט משנת 2010, הוביל את המכללה לשתי הופעות רצופות בפיינל פור המכללות, אך לא הצליח להגיע ל-NBA. הוא הוצע למספר קבוצות בישראל, אך נחת בראשון לציון לבסוף, שם בחלק השני של העונה הראה את הפוטנציאל הרב שטמון בו. ב-31 משחקים בליגה רשם 11.6 נקודות ו-4.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully