וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אלישי כדיר חתם לשנתיים

30.6.2011 / 23:10

הפורוורד יחבור למאמנו לשעבר עודד קטש, עימו לקח אליפות בהפועל גלבוע/גליל עליון. צפוי להרוויח 150 אלף דולר לעונה

אלישי כדיר חתם היום (חמישי) על חוזה לשנתיים בהפועל ירושלים. השחקן ירוויח 150 אלף דולר לעונה. מאמן הקבוצה עודד קטש הוא זה שרצה מאוד בצירופו של כדיר לקבוצתו, אחרי שהשניים שיתפו פעולה בגליל. חתימתו של הפורוורד התאפשרה אחרי שאתמול הודיעה מכבי תל אביב על שחרורו של הפורוורד ובכך סללה את דרכו להצטרף לירושלמים. בימים האחרונים התקיימו מגעים קדחתניים בין כדיר להפועל ירושלים, ודני קליין יו"ר הקבוצה אף נפגש עם דייויד פדרמן, בעלי מכבי תל אביב. כדיר (23), שנבחר לשחקן המצטיין לעונת 2009/10 וזכה עם הפועל גלבוע/גליל עליון באליפות, חתם בשורות הצהובים לשלוש שנים בקיץ שעבר, אך הושאל בעונה שעברה למכבי חיפה. השחקן לא היה בתוכניות של דייויד בלאט גם לעונה הנוכחית וכעת הוא ישוב לשתף פעולה עם עודד קטש, הפעם בירושלים.

כדיר אמר עם חתימתו: "אני שמח ומתרגש להצטרף למועדון מפואר כמו הפועל ירושלים. זה כבוד גדול עבורי להגיע לירושלים. תמיד נהניתי מאווירה המיוחדת במלחה ואני שמח עכשיו להיות חלק מהקבוצה. מצפה לנו עונה עם הרבה שאיפות ומטרות, ואעשה הכל כדי להצליח עם ירושלים".

מי שצפוי לחתום אף הוא על חוזה לשלוש שנים הוא אורי קוקיה, למרות שטרם סוכמו תנאיו. קוקיה שימש כקפטן הקבוצה בעונה שעברה, ובקבוצה "מאוד מעריכים את השחקן, מבחינה אישית ומקצועית ורואים בו כחלק מעתיד הקבוצה", כהגדרת גורם במועדון. לאור המצב הקיים, ליאור חכמון צפוי לעבור לקבוצה אחרת, ככל הנראה ברק נתניה. גם ג'ייסון ריץ' אותו רצה עודד קטש לראות בקבוצה גם בעונה הבאה, לא ימשיך בקבוצה אחרי החלטה של ההנהלה. עוזר המאמן דרור כהן סיכם אף הוא את תנאיו בקבוצה וצפוי לחתום רשמית בימים הקרובים. רוני גוטליב הצטרף לצוות המקצועי של הפועל ירושלים במקומו של מאמן הכושר יורם מנחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully