וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון עשוי להצטרף להפועל חולון

29.6.2011 / 10:40

קבוצת הניהול של הפועל חולון הציעה למאמן להצטרף לקבוצה לקראת העונה הבאה ולעזור בניהול המועדון, ששרוי בחובות

האם פיני גרשון יצטרף להפועל חולון? בשבוע שעבר הודיעו אנשי קבוצת "נאמני הפועל חולון" על החלטתם לסגת מרעיון רכישת הקבוצה, וזאת לאחר שקבוצת הניהול הנוכחית דחתה את הצעתם לסגור את רוב חובות הקבוצה בתמורה לרכישה. במסגרת ההצעה היה אמור פיני גרשון, מאמן מכבי תל אביב לשעבר, לעזור לקבוצת הניהול החדשה ואף לייעץ למיקי דורסמן בנושאים שונים, ביניהם בצד המקצועי על הבאת שחקנים. כמו כן לגרשון הובטח כי במידה שיעזור, הוא ייכנס להנהלת הקבוצה.

בימים האחרונים פנו בהנהלת חולון הנוכחית לגרשון על מנת שיעזור לקבוצה גם במתכונתה הנוכחית לקראת העונה הבאה. בחולון לא הגדירו תפקיד רשמי לגרשון, כשבין האופציות המונחות על השולחן נמצאים עזרה בתחום הבאת ספונסרים ואף ייעוץ לקבוצה בצד המקצועי. גרשון עצמו הבטיח לחולון כי יבדוק את המצב ויחזיר להם תשובה בתקופה הקרובה, למרות שחברו מיקי דורסמן לא נמצא בתוך הנהלת הקבוצה הנוכחית.

בחולון מודעים לכך שהסיכוי שהסיטואציה תתממש הוא לא גבוה, ובינתיים מנסים לבנות את הקבוצה לקראת העונה הבאה. הקבוצה קרובה להשלים את ההליך שיזרים למועדון את הכספים שאמורים להגיע אליו, ושאחריו יוכלו להעביר לשחקני העונה שעברה ולצוות המקצועי את המשכורות שחייבים להם מאז אמצע חודש מרץ. בהנהלת חולון מסרו כי כבר השבוע צפוי חלק מהכסף להגיע אל השחקנים. כמו כן פנו בהנהלה למספר גורמים כלכליים אחרים בבקשה לעזרה.

בצד המקצועי נפגשו במהלך השבוע בחולון עם שלושה מאמנים: אריק אלפסי, אורן אהרוני ואבנר יאור, והציגו בפניהם את סדר גודל התקציב ואת התוכניות לקראת העונה הבאה. הפגישות הללו התקיימו לפני הפגישה עם גרשון, ויהיו רלוונטיות רק במידה ולא ייכנס לקבוצה. התוכנית המקורית כוללת בניית סגל המבוסס על שלושה זרים ושני ישראלים ברמה הבכירה, כשבין המועמדים נמצאים עמית בן דוד ויוני ניר, כשהסגל מעובה בשחקנים צעירים כדוגמת שון דניאל וטמיר אריאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully