וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הציבה אולטימטום לאלישי כדיר

28.6.2011 / 21:09

השחקן לא מעוניין לוותר על הסכומים אותם הוא מרוויח במכבי תל אביב, אך יצטרך להחליט תוך 48 שעות אם הוא מצטרף

הפועל ירושלים מנסה לעשות את הצעד הראשון בבניית הקבוצה. אחת המטרות העיקריות שסימנו בירושלים הוא החתמתו של אלישי כדיר, אולם לוואלה! ספורט נודע כי קברניטי המועדון קצו בהתמהמהות השחקן והודיעו לו: "יש לך יומיים להחליט אם אתה מצטרף אלינו".

בקבוצה מעוניינים להחתים את כדיר לשנתיים, כשהם מציעים לשחקן כ-150 אלף דולר נטו לעונה. על אף רצונו של כדיר לשוב ולשחק תחת קטש, הפורוורד אינו מעוניין לוותר על הסכומים הגבוהים אותם הוא מרוויח במכבי תל אביב לה הוא משתייך, כ-300 אלף דולר לעונה. דני קליין, יו"ר הפועל ירושלים, שוחח בימים האחרונים עם דייויד פדרמן במטרה לקדם את המהלך.

פדרמן עצמו אמר אתמול בשיחה עם וואלה! ספורט כי אין בכוונתו למנוע מכדיר לעבור לקבוצה הירושלמית. "אין לי בעיה שכדיר ילך לאן שהוא רוצה". אמר פדרמן. "כרגע יש לכדיר אופציה ללכת לקבוצה אחרת. נראה מה יתפתח. הוא צריך לגמור קודם את התנאים איתנו".

אחת הסיבות לאולטימטום שניתן לכדיר היא ההערכה הרבה שיש במועדון לאורי קוקיה, והרצון לראות אותו גם בעונה הבאה במדי הקבוצה. בירושלים היו קרובים לסיכום עם קוקיה עוד לפני הפיינל פור, אולם רצונו של קטש ושל ההנהלה לצרף את כדיר גרם להשתהות במשא ומתן. במועדון מעוניינים לסכם עם קוקיה לשלוש שנים ומאמינים שיחתום בקבוצה, אולם טרם הגיעו לסיכום עם השחקן.

במקביל, למרות שבשיחות פנימיות הבהיר המאמן עודד קטש כי הוא רוצה את ג'ייסון ריץ' בקבוצה בעונה הבאה, הפועל ירושלים צפויה להודיע השבוע באופן רשמי לריץ' כי הוא משוחרר. קטש רצה שדיון דאוול ימשיך אף הוא בקבוצה, אולם ההנהלה החליטה לוותר גם על שירותיו. בירושלים מעוניינים להשאיר את יוגב אוחיון ואת יובל נעימי וממשיכים בשיחות עימם. גם דן גרונפלד נמצא חזק על הכוונת של ראשי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully