וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לנשים: ישראל הפסידה לצ'כיה 72:56

ישראל קיוותה להפתיע את צ'כיה, אבל לא הצליחה להתמודד עם הגובה של היריבות והפסידה בפעם ה-18 ברציפות באליפויות אירופה

אורי לנץ

התקציר באדיבות ערוץ 1

WWW.IBA.ORG.IL

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל הפסידה הערב (שבת) 72:56 לנבחרת צ'כיה במשחק הראשון של שתיהן באליפות אירופה 2011 המתקיימת בפולין. הישראליות ניסו להפתיע באמצעות נחישות והקרבה, אבל לא יכלו ליריבות טובות מהן, שלקחו 24 ריבאונדים בהתקפה ובסך הכל ניצחו בריבאונד 34:57.

זה היה ההפסד ה-18 ברציפות של נבחרת הנשים של ישראל באליפויות אירופה השונות וכעת נותרה התקווה שהרצף יישבר במשחק הבא, מחר (16:00, ערוץ 11) נגד בלארוס, אולי בדרך לניצחון ראשון מאז 1991.

ישראל אמנם הצליחה להפתיע את הצ'כיות עם משחק הגנה טוב וריצה מהירה בצד השני כדי לעלות ל-4:10, אבל ליתרון הזה לא היה הרבה עתיד. עד מהרה הנבחרת היריבה הוכיחה את העליונות שלה, ביצעה מהפך ובתחילת הרבע השני כבר פתחה פער של 12 נקודות.

במחצית השנייה שי דורון המצוינת שוב הנהיגה את חברותיה לצמצום הפער, אבל המומנטום שוב נקטע במהירות והפעם הצ'כיות הגיבו בזעם, עלו ל-18 הבדל באמצע הרבע השלישי ולמעשה גמרו את המשחק. אגב, סוגיית נעמה שפיר נפתרה הערב כשהגארדית הדתייה שיחקה עם שרוולים אלסטיים.

אז המלחמה והרצון לא הספיקו הערב, אבל אולי בהמשך. לישראליות כנראה יספיק ניצחון אחד כדי לעלות לשלב הבא. אולי בניגוד להיום, נגד בלארוס ו/או בריטניה התוצאה תהיה טובה יותר.

לירון כהן שחקנית נבחרת ישראל. אורי לנץ
ישראל לא הצליחה להפתיע. לירון כהן/אורי לנץ

מהלך המשחק

רבע 1

ישראל פתחה עם הרבה התלהבות ועלתה ל-2:8 ול-4:10 בזכות נקודות של שי דורון וליעד סואץ קרני, כשבצד השני הצ'כיות מחטיאות שוב ושוב מטווחים נוחים. בשלב הזה ישראל איבדה ריכוז, היריבות החלו לאפס את היד ובעזרת ריצת 0:12 הפכו את התוצאה בדרך ל-12:19 בסיום הרבע.

רבע 2

1:10 דקות בתוך הרבע השני היתרון הצ'כי כבר הפך להיות דו ספרתי (12:22), אבל שי דורון - במו ידיה - השאירה את ישראל בתמונה והורידה ל-26:20 בהמשך. עד סיום המחצית שתי הנבחרות לא הצליחו לשפר את היכולת שלהן מספיק כדי לשנות את המשחק ובתום 20 דקות זה 22:32 לצ'כיה.

רבע 3

ישראל פתחה היטב את המחצית השנייה, בעיקר בהגנה וכשהיא לא סופגת נקודות במשחק קרוב לארבע דקות, היא הורידה ל-32:25. אלא שכמו במחצית הראשונה, גם כאן השחקניות של אלי רבי לא הצליחו להמשיך את המומנטום. במצב הזה צ'כיה רצה ל-0:9 ופתחה גדול בדרך ל-39:52 בסיום הרבע.

רבע 4

שלשה של נועה גנור עם פתיחת הרבע הרביעי נתנה עוד קצת תקוות לישראל, אבל הצ'כיות הגיבו בשלשה משלהן ודאגו להראות ליריבות שלהן שהדקות הבאות הן גארבג' טיים. היתרון כבר צמח ל-20 ובסיום הפסד במשחק הפתיחה.

קלעו לישראל: שי דורון 16, קטיה לביצקי 10, ליעד סואץ-קרני ונועה גנור 8 כ"א, לייני סלווין 4, נעמה שפיר ושירן צעירי 3 כ"א, מיכל אפשטיין וקטיה אברמזון 2 כ"א. לירון כהן, מירב דורי וג'ניפר פליישר שיחקו ולא קלעו.

הרבו לקלוע לצ'כיה: אווה ויטקובה 14, אלנה האנוסובה 10, יאנה וסלה 8 ו-10 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully