וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אלעד חסין יהיה עוזרו של קטש בירושלים?

9.6.2011 / 17:50

ראשי הקבוצה מעוניינים באיש מקצוע שיחזק את גזרת הסקאוטינג. אי הסכמה ניטשת סביב מעמדו של ליאור חכמון

בהפועל ירושלים מנסים להפיק לקחים מהעונה שעברה, כשאחד מהם הוא נושא בחירת השחקנים הזרים. בישיבת הדירקטוריון הוזכר הצורך להתערבות נוספת במהלכיו של המאמן עודד קטש, ולצורך העניין עלה שמו של אלעד חסין לתפקיד עוזר המאמן. חסין שאימן בתחילת העונה שעברה את מכבי חיפה, ידוע כמי שכבר רשום על מספר הצלחות בנושא סקאוטינג והבאת שחקנים זרים כמו דורון פרקינס ודבון ג'פרסון.

כרגע לא ברור מה יהיה מעמדו של עוזר המאמן הנוכחי דרור כהן בעונה הבאה. עודד קטש מעוניין להמשיך ולעבוד עם כהן ואפילו מתעקש על כך, בעוד שבהנהלת הקבוצה הדעות לגבי דרור כהן חלוקות. יתכן מצב שבו יצורף אלעד חסין לצוות המקצועי בנוסף לדרור כהן ולא על חשבונו. מה שברור זה שבהפועל ירושלים מנסים לקצץ בסמכויותיו של עודד קטש. במקביל בהפועל ירושלים מעוניינים בדן גרונפלד, אבל הפערים בין שני הצדדים עדיין גדולים.

בתוך כך, נראה כי אי הסכמה ניטשת גם סביב מעמדו של ליאור חכמון. כזכור, עודד קטש התעקש על צירופו לקבוצה בעונה שעברה, וגם לקראת העונה הבאה נראה כי בניגוד לדעתו של קטש, לא מעט גורמים בהפועל ירושלים סבורים כי יש להעניק לחכמון תפקיד פחות מרכזי במערך הקבוצה.

על אף שקטש מעוניין לראות את דיון דאוול וג'ייסון ריץ' ממשיכים אף הם בקבוצה, כרגע מסתמן כי עם צמצום הזרים לארבעה, דאוול ישוחרר, כשגם לריץ' קיימים לא מעט מתנגדים בקבוצה להישארותו. בנוסף לכוונת הקבוצה להחתים את אורי קוקיה לשנתיים נוספות, בהפועל ירושלים רוצים להמשיך את ההתקשרות עם יוגב אוחיון, אך האחרון מחזיק בהצעה ממכבי תל אביב ומאירופה.

עדכון אחרון: 12:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully