וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעדים החדשים של דיוויד בלאט

אחרי שחשף את עזיבתו המסתמנת של אידסון, מחשבות השחרור של פרקינס ורשימת השחקנים שאמורים להחליף אותם (ריברס, קארול, קארל), הבלוג של גרינוולד מספק לכם הצצה נוספת לשמות חדשים איתם מכבי תל אביב בקשר: קייל וויבר, קרטיס ג'רלס וסאמי מאיה

לאור עזיבתו הצפויה של צ'אק אידסון, וכאשר נלקחת בחשבון עזיבתו האפשרית של דורון פרקינס, מעלה הצוות המקצועי של מכבי תל אביב הילוך באשר לחיפוש שחקני רכש לקראת עונת המשחקים הבאה.

מועמדותם של קלווין (קיי.סי) ריברס ושל קובי קארל, עליה פורסם בעבר כאן, מתחזקת. עם ריברס, בעונה החולפת שחקנה של וירטוס בולוניה, וקארל, שמסיים עונה מוצלחת בגרנאדה הספרדית, עשויה מכבי לפתוח במו"מ רשמי בקרוב. שניהם אול-אראונד גארדים שעשויים להיכנס לנעליו של אידסון.

במקביל ממשיכה מכבי להרחיב את רשימת האפשרויות, כשכעת נבדקים מספר שמות נוספים, ועם חלקם מתנהלים מגעים: קייל וויבר (25, 1.98), שהיה מועמד לחתום בשורותיה בקיץ שעבר אך העדיף לנסות את מזלו ב-NBA; קרטיס ג'רלס (24, 1.85), בעונה החולפת שחקנה של פרטיזן בלגרד; ג'יימס ווייט (28, 2.01), אשתקד בדינאמו ססארי האיטלקית; וסאמי מאיה (28, 1.98) משולה הצרפתית. לרשימה הזו צרפו כנראה את יותם הלפרין, שצפוי בקרוב לחזור למועדון אותו עזב לפני שלוש שנים.

קייל וויבר, יוטה ג'אז, מועמד לחיזוק מכבי תל אביב. AP
כבר בקיץ שעבר הוא קיבל פנייה ממכבי תל אביב, אך החליט להישאר ולנסות את מזלו בקבוצה אחרת ב-NBA. וויבר/AP

וויבר, בוגר מכללת וושינגטון סטייט, נבחר בדראפט 2008 במקום ה-38 בידי שארלוט, אבל זמן קצר לאחר מכן הועברו הזכויות עליו לאוקלוהומה. הוא קיבל הזדמנות ב-NBA וסיים עונת רוקי מוצלחת בת'אנדרס (2008/9) עם ממוצעים של 5.3 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים ב-21 דקות משחק, כאשר הוא פותח בחמישייה ב-19 משחקים. בעונת 2009/10 שותף וויבר ב-12 משחקים בלבד, בהם העמיד ממוצעים של 3 נקודות ו-1.5 ריבאונדים ב-12 דקות משחק.

בקיץ שעבר דווח בארה"ב כי וויבר קיבל פנייה ממכבי תל אביב, אך החליט להישאר ולנסות את מזלו בקבוצה אחרת ב-NBA. באוקטובר שעבר הצטרף למחנה האימון הסופי של שיקאגו בולס, אך נופה לקראת סיומו. וויבר עבר לליגת הפיתוח (אייווה אנרג'י ואוסטין טורוס), שם העמיד ממוצעים של 15 נקוודת ו-5.6 ריבאונדים, ובחודש מרץ זכה לחוזה זמני ביוטה ג'אז. וויבר עזב את הקבוצה ובאפריל חתם עד לסיום העונה במדי שרלרואה הבלגית, כדי לחזקה במאבקי הפלייאוף (8.3 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים במדיה).

ג'רלס גדל באוניברסיטת ביילור הטקסנית. הוא לא נבחר בדראפט, אבל למרות זאת זומן בקיץ 2009 למחנה האימון הסופי של סאן אנטוניו ספרס. לקראת סיומו נופה, אך הועבר לקבוצת הבת של הספרס בליגת הפיתוח, אוסטין טורוס. את עונת 2009/10 העביר ג'רלס במדיה, והעמיד ממוצעים מרשימים של 20.7 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים. בקיץ שעבר זומן למחנה האימון הסופי של ניו אורלינס, ונופה. ג'רלס חתם במדי פרטיזן בלגרד ובעונה החולפת, שהייתה הראשונה עבורו באירופה, העמיד במדיה ממוצעים של 9.7 נקודות, 3.2 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים ב-26 דקות משחק ביורוליג, לצד 12.4 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים בליגה האדריאטית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קרטיס ג'רלס, מועמד לחיזוק מכבי תל אביב. AP
9.7 נקודות, 3.2 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים ב-26 דקות משחק ביורוליג במדי פרטיזן. ג'רלס/AP

ווייט נחשב לשם המנוסה ביותר ברשימה הזו. לאחר קריירת מכללות מרשימה (סינסינטי) הוא חתם במדי הספרס מה-NBA ואף היה שותף לעונת האליפות 2006/7. באירופה עבר בפנרבחצ'ה-אולקר (2007/8 – שם שיתף פעולה עם וויל סולומון), בספרטק סנט פטרסבורג (2009/10) והעונה שיחק במדי דינאמו ססארי האיטלקית, שהפתיעה וסיימה במקום השישי אך הודחה ברבע גמר הפלייאוף. ווייט, שידוע כאתלט-על (זכה בעבר במספר תחרויות הטבעות), ריחף העונה בליגה האיטלקית עם ממוצעים של 21 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בעונה הסדירה, ו-14.5 נקודות,4.1 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בפלייאוף.

מאיה לא שיחק ב-NBA. לאחר שסיים את תקופתו באוניברסיטת דה-פול בשיקאגו עבר בעונת 2007/8 לליגת הפיתוח, ומשם הגיע בקיץ 2008 לאירופה כאשר חתם בלאריסה היוונית (14.3 נקודות ו-3.4 ריבאונדים בממוצע). בקיץ 2009 חתם במדי שולה, שם הוא משחק בשנתיים האחרונות. העונה כיכב ביורוליג עם ממוצעים של 15.1 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים. מאיה נבחר לשחקן המחזור החמישי ביורוליג, כאשר סיים את משחקו מול פנרבחצ'ה-אולקר עם 29 נקודות, 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-35 נקודות מדד. זה לא עזר לשולה, שהודחה בתום השלב המוקדם.

ohad@walla.net.il

סמי מאיה, דטרויט פיסטונס, מועמד לחיזוק מכבי תל אביב. AP
רק נבחן בדטריוט, אך לא שיחק ב-NBA. מאיה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully