וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריקס: "המנהלת מנסה להסית נגד שמעון מזרחי"

31.5.2011 / 8:30

מנכ"ל מכבי ת"א אלי דריקס לא אוהב את ההתבטאויות מנהלת הליגה. ג'ף רוזן: "לנדסברג חתום במכבי חיפה, אנחנו בונים עליו"

מכבי תל אביב סיימה עוד עונה מצוינת, אך היחסים המתוחים עם מנהלת הליגה נותנים את אותותיהם. מנכ"ל הקבוצה אלי דריקס הוא אדם שליו בדרך כלל, אולם הודעת המנהלת מיום שבת, שבה היא תקפה את ההתנהלות של מכבי, הצליחה להוציא גם את המנכ"ל משלוותו.

"אני חושב שגם דייויד פדרמן וגם שמעון מזרחי יודעים להתבטא והתבטאו על כך בצורה מאוד ברורה ולא צריך לחזור על זה", הוא אומר. "אני יכול להתייחס רק לדבר אחד: אני לא אהבתי את ההתבטאות של מנהלת בהודעה שלהם, בה הם טענו שאני ושמעון מזרחי לא עשינו כלום למנוע כתובות נאצה למיניהם.

"חשוב להדגיש שאנו מגנים את זה בכל לשון. אנחנו לא נותנים יד ולא שותפים לדברים כאלו, ואיפה שאנחנו יכולים לעצור דברים כאלו אנחנו עוצרים ומייחסים לכך חשיבות רבה. יתרה מכך, על פי בקשתו של שמעון, התקשרתי אישית לכל ארגוני האוהדים של מכבי כדי שיימנעו מדברים כאלו, שלא יצעקו צעקות נאצה, שלא יכתבו כתובות ושיסירו את כל השלטים.

"אני יכול לומר לך יותר: למרות כל הבקשות שלי, סמוך לתחילת המשחק ראיתי שהיו מתחת לשערים 8 ו-9 שלטים בגנות המנהלת. אני ושמעון משכנו בכוח את השלטים האלו מהאוהדים, והיו גם מאות עדים שראו את זה. כך שאני חושב שההתבטאויות של המנהלת ואבנר קופל לא במקום ולא לעניין. אם מדברים על הסתה, הרי שזו הסתה", תוקף המנכ"ל.

"שמעון, דייויד ואני נפגשנו עם אבנר קופל מספר פעמים ודנו בנושאים האלו בצורה מאוד תרבותית ולא היה נכון למנהלת לרדת לפסים האלו. בשום פנים מכבי תל אביב אינה במסלול מיליטנטי כמו שהם מנסים לצייר. המנהלת עושה הסתה לשמה, במיוחד כנגד שמעון מזרחי באופן אישי. כי שמעון ממש התחנן בפניי ואמר לי: 'אני מבקש בכל לשון של בקשה, תעקוב אחרי זה. אני לא רוצה את זה. אני לא אוהב את הדברים האלו'".

כזכור, בהודעת המנהלת כתבו ראשיה כי "אנו פליאה כיצד יו"ר המועדון, זוכה פרס ישראל, הנוהג להתלונן אחת לבקרים על קריאות גנאי המושמעות כלפיו באולמות המשחקים, והראויות לכל גינוי, לא פעל בתיאום עם הנהלתו לעצירה ומניעת ביזוי ראשי המנהלת". הדברים מקוממים את דריקס. "מה הקשר פרס ישראל? כמעט בכל מגרש אנחנו שומעים ביטויים קשים כלפי שמעון מזרחי מהקהל , לא ראיתי איזו כותרת או איזו התבטאות של המנהלת כנגד דבר כזה", אומר המנכ"ל.

"המטרה היא לשמור על הקיים"

בנוגע לעונה הנפלאה של מכבי, הרי שדריקס מרשה לעצמו לשבח את הצהובים על ההצלחה. "זו היתה עונה ארוכה אבל בהחלט לא מתישה מהבחינה המנטלית", הוא אומר, "אני חמש שנים במועדון, וזו השנה שאני הכי הרבה נהניתי ממנה. יש היום הרבה יותר שקט וקונצנזוס במועדון - ההנהלה, המאמן והשחקנים עצמם. כולם בני אדם, וזה הכי חשוב".

"אם היית אומרת לי בתחילת העונה שנגיע לתוצאות שהשגנו, הייתי עונה לך שאת חולמת", מודה דריקס, "בייחוד אם נלך אחורה, לתחילת העונה, לאחר המשחק הראשון ששיחקנו בוויטוריה מול קאחה לבורל וקיבלנו בראש, היה פחד לא לעלות אפילו לטופ 16. אבל זה התחבר ונבנה לאט לאט, והייתה עונה מדהימה. אני מקבל פידבקים חיוביים כל הזמן, וכמובן שזה עוזר לי לקדם את העונה הבאה מבחינה מסחרית. עכשיו החוכמה היא לשמור על הקיים, וזה לא פשוט".

לגבי הסגל אמר דריקס: "אני מניח שרוב הסגל והבסיס יישאר. אני מקווה שפרקינס יחלים, ואני יכול לגלות שהמועדון רוצה שהוא יהיה פה. אבל זה תהליך ולא נכון שאדבר על זה".

על החתמת שון ג'יימס אמר המנכ"ל: "אני שמח שההחתמה הזאת התקיימה. זה ייתן לנו מימד נוסף בכל מה שקשור לגבוהים".

במקביל, ג'ף רוזן, בעליה של מכבי חיפה, התייחס לדיווח בוואלה! ספורט על ההתעניינות של מכבי בשחקנה: "מכבי חיפה תיבנה סביב סילבן לנדסברג, החתום לעונה הבאה, ואין לנו כוונה לשחררו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully