וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידסון: "אני לא משוגע, לא אעשה שום דבר בלהט הרגע"

29.5.2011 / 9:23

צ'אק אידסון קיבל הצעה משופרת ממכבי ת"א, אך עדיין דורש 1.4 מיליון דולר: "נחמד שרוצים אותי, אבל אצטרך לחשוב על זה"

הנהלת מכבי תל אביב ערכה במהלך סוף השבוע שיחות רבות והתייעצויות עם המאמן דייויד בלאט לגבי מצבת השחקנים והרחבת הסגל לקראת העונה הבאה. מטרה מרכזית אותה סימנו הצהובים היא החתמתו של צ'אק אידסון על חוזה לשנתיים נוספות, כשהמאמן בלאט שב והדגיש בפני ההנהלה את חשיבותו וביקש לעשות את מירב המאמצים על מנת שימשיך.

בקבוצה מנסים ללחוץ על השחקן בכדי שיישאר, וכפי שפורסם בוואלה! ספורט, ההנהלה הציעה לשחקן האמריקאי שיפור של כ-150-100 אלף דולר לחוזה האחרון שהוגש לסוכנו. עם זאת, הפורוורד מבוקש בקרב מספר מועדונים באירופה, ודורש כ-1.4 מיליון דולר לעונה. אידסון עצמו, שטס לארה"ב, אינו מכחיש כי קיבל הצעה משופרת מהצהובים, אך מסרב להתחייב על המשך דרכו בקבוצה.

"אני לא יודע מה קורה איתי עדיין", אומר אידסון לוואלה! ספורט. "לא אעשה או אקח החלטה לפני שאתמקם בביתי, אתייעץ עם אבי ועם המשפחה שלי. אני לא משוגע ולכן לא אעשה שום דבר בלהט הרגע. אשב, אתייעץ איתם ואז אחליט. זה נחמד שבקבוצה אומרים שרוצים שאמשיך. אך אין לי עדיין תשובה".

במהלך משחק הגמר הקפיד הקהל לקרוא בשמו של אידסון, כשהם מפצירים בו להישאר. "זו הרגשה נהדרת וטובה לשמוע את הקריאות מהקהל. ההיכל וישראל זה מקום מיוחד, אבל שוב, נראה מה קורה", אומר השחקן.

השחקן התייחס לעונה שהסתיימה. "עבדנו קשה העונה אך היה לנו גם מאוד כיף ביחד", מסכם אידסון, "כמובן שאני נרגש שזכינו באליפות, וכך גם כל האחרים מרגישים".

ומה לגבי משחק הגמר? " זה לא היה קל ואני לא מזלזל בגליל. זה היה קשה. פשוט עשינו את הדברים כפי שצריך וביצענו את מה שהיינו צריכים", סבור אידסון.

שמעון מזרחי: "אמרתי לשחקנים תודה רבה"

גם היו"ר שמעון מזרחי נשמע מסופק מהעונה שחלפה. "עשינו עונה מדהימה", אומר מזרחי לוואלה! ספורט, "אנו אלופי המדינה, מחזיקי גביע המדינה, סגני אלופי אירופה, גם גביע ווינר. מה עוד צריך להיות?

"אני בהחלט נרגש", המשיך היו"ר, שגם זכה השנה בפרס ישראל, "זו האליפות ה-49 שלנו, ה-39 מאז שאני במועדון, עם צוות שחקנים ומאמנים כזה. אמרנו לשחקנים אחרי הניצחון תודה רבה. אני חושב שהם הוכיחו קבוצתיות, אחידות, אף אחד לא ניסה על חשבון רעהו, וזה מה שהביא לנו את העונה המדהימה הזאת, המרקם האנושי", מוסיף מזרחי.

לשאלה האם הוא מרגיש כי מכבי זכתה מחדש באהדת הקהל עונה מזרחי: "למה אני צריך לשמוע? כל העולם שומע. רואים עשרת אלפים איש, אוהדים צהובים שאוהדים את הקבוצה, שרוצים לראות את הקבוצה, ושראו את הקבוצה מגיעה למשחק הפיינל פור עם אותה חדוות משחק".

ומה לגבי המשחק והיתרון הגבוה בו סיימה הקבוצה את המשחק? היו"ר לא שוכח לעקוץ את מנהלת הליגה. "זה ממצה את העובדה שהגיע לנו, חרף השיטה הנלוזה", אומר מזרחי.

* המאמן דייויד בלאט יצא לרוסיה בענייני הנבחרת המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully