וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתפלאים שמזרחי לא פעל למניעת ביזוי ראשי המנהלת"

מנהלת הליגה הוציאה הודעת גינוי למחאת אוהדי מכבי ת”א נגד אבנר קופל בגמר. הצהובים בתגובה: "לא היתה אלימות פיזית"

יומיים אחרי זכייתה של מכבי תל אביב באליפות המדינה, פרסמה הערב (שבת) מנהלת ליגת העל הודעת גינוי להתנהגות אוהדי הקבוצה במשחק הגמר מול גלבוע/גליל, במהלכו קיללו את אבנר קופל והניפו שלט גדול בגנות שיטת הפיינל פור.

"המנהלת מאוכזבת מהתנהלות בעלי המועדון והנהלתה ומגנה את התנהגות חלק מאוהדי הקבוצה אשר פגעו בראשי המנהלת ובעובדיה במהלך הפיינל פור", נכתב בהודעה. "המנהלת מביעה שאט נפש מהעובדה כי ראשיה מותקפים אישית על רקע החלטות הדירקטוריון לה היו שותפים כל קבוצות הליגה כולל מכבי תל אביב. אנו פליאה הכיצד יו?ר המועדון, זוכה פרס ישראל, הנוהג להתלונן אחת לבקרים על קריאות גנאי המושמעות כלפיו באולמות המשחקים, והראויות לכל גינוי, לא פעל בתיאום עם הנהלתו לעצירה ומניעת ביזוי ראשי המנהלת, למרות שהתבקשו לעשות כך ערב משחק הגמר ולאחר שנבחנה התנהגותם הבזויה של האוהדים במהלך משחק חצי הגמר".

"למרות שיו?ר המנהלת הנחה שלא להגיש לתלונה ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל על אירועים חריגים אלו", נמשכה ההודעה. "מודיעה המנהלת על נחישותה לבצע כל החלטה של הדירקטוריון גם באם תתקל ביחס עוין ומשפיל של מועדון כזה או אחר. המנהלת תפעל בנחישות רבה כדי למנוע מקרים מסוג אלו בעתיד".

"זכות המחאה היא מוקנית ולגיטימית"

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "מוטב היה שיו"ר המנהלת לא היה מוציא מתחת ידו הודעה שכזו. מועדון הכדורסל מכבי ת"א מגנה ובתוקף כל אלימות שהיא, הן מילולית ובוודאי פיזית. במקרה שלפנינו לא היתה כל אלימות פיזית בעובדי המנהלת ובראשיה. מאידך, יש לזכור, כי מדובר באותם אוהדים אשר רכשו במיטב כספם כרטיסים לפיינל פור וגדשו את יציעי ההיכל, וללא אותם אוהדים ההיכל היה נראה כפי שנראה במשחק הראשון בערב הגמר: שומם".

"זכות המחאה, כאשר היא מתבצעת באמצעים נאותים, היא זכות מוקנית ולגיטימית. חוגי האוהדים של כל ארבע הקבוצות שהגיעו למשחקי הפיינל פור הוציאו הודעה משותפת וכולם הביעו מחאה חמורה כנגד שיטת הפיינל פור, שאין בה שום אלמנט ספורטיבי. בנוסף לאמור לעיל, יו"ר המועדון והמנכ"ל אלי דריקס פעלו אישית ביום חמישי להסיר חלק משלטי המחאה, חרף העובדה שהיתה זו זכותם המלאה של האוהדים להביע את מחאתם בדרך חוקית ושקטה זו".

"המועדון קורא ליו"ר המנהלת וחוזר ואומר: טול קורה מבין עיניך, וראה את אשר קורה בימים אלו בארה"ב, כאשר אלופת ה-NBA תיקבע בסדרה של הטוב מ-7 משחקים, ואת אשר מתרחש באירופה, אליה משתייכים אנו, הרי שבכל המדינות תיקבע האלופה גם כן בשיטת הסדרות. נזכיר גם ליו"ר המנהלת כי שיטת הטוב מ-5 משחקים בשלב רבע הגמר אשר הונהגה בעונת 2008/9, נקבעה במטרה ברורה ביותר כי הסדרות יימשכו עד לשלב הגמר, כולל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully