וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון על הכוונת של מכבי תל אביב

27.5.2011 / 8:30

בנוסף לג'יימס והלפרין, הצהובים רוצים את גארד ירושלים שסיים חוזה. שארפ לא רוצה לפרוש. פדרמן: "לא זוכר עונה כזו בעבר"

במקביל לחגיגות האליפות, במכבי תל אביב כבר שוקדים על ההכנות לעונה הבאה. כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, הנהלת המועדון נפגשה שלשום עם נציגיו של סנטר בני השרון שון ג'יימס. הצדדים הגיעו לסיכום עקרוני ובהנהלה מאמינים כי השחקן יחתום בקבוצה בימים הקרובים. עוד נודע לוואלה! ספורט כי יוגב אוחיון נמצא גם הוא על כוונת הקבוצה. בהפועל ירושלים מעוניינים לראות את אוחיון ממשיך לשנתיים נוספות, אך השחקן טרם חתם על חוזה חדש.

גם יותם הלפרין צפוי לחתום במכבי לשלוש שנים, כשמיד עם שובו לארץ מסדרת גמר הפלייאוף ביוון ייפגשו עמו ראשי מכבי במטרה לסכם. "אני לא הסתרתי את העובדה שרציתי לראות את יותם חוזר כבר בעונה שעברה", מודה המאמן דיוויד בלאט. "אם זה יסתדר השנה, זה טוב. בינתיים הוא מככב ביוון ויש ליותם כמובן את החוזה שלו ועוד כמה עניינים שהם מעבר לעניינים המקצועיים. אם זה יתאפשר אני בהחלט רוצה אותו חזרה".

במכבי תל אביב מתכוונים אמנם להציע לדרק שארפ את תפקיד עוזר המאמן השני במועדון, אולם שארפ מעדיף להמשיך שנה נוספת כשחקן. "אני רוצה להמשיך לשחק. לגבי מה אעשה בעונה הבאה זו שאלה שצריך להפנות לשמעון מזרחי ולדייויד פדרמן", אמר אמש הקפטן הוותיק. "אמרתי לאורך כל העונה כי אני רוצה להמשיך לשחק. כשהקהל קרא בשמי זה היה מרגש".

הקפטן התייחס גם להצטרפותה של מכבי לליגה האדריאטית שהפכה אמש רשמית: "בפעם האחרונה זו היתה עונה קשה, אבל צריך להיות מקצוען. יש לנו הרבה שחקנים וזו העבודה שלנו. בכל אופן יצטרכו הרבה שחקנים אז זה צ'אנס טוב עבורי להמשיך עוד עונה".

"בשנה שעברה לא עבדנו ככה"

לאחר ששפכו מים בחדר ההלבשה אחד על השני. התפנו שחקני מכבי וראשי הקבוצה לחגיגות המסורתיות במסעדת 206 שנמשכו לתוך הלילה. השחקנים הרבו להתבדח ביניהם והאווירה היתה מחויכת מאוד.

"אחד הדברים שעשיתי לפני משחק הגמר בחדר ההלבשה היה להזכיר לשחקנים את הימים הראשונים של שעתיים וחצי אימון כל יום, ששחורציאניטיס פתאום הצטער שהוא הגיע מיוון, הנדריקס לא הבין מה אנחנו עושים, ואיך שדרק אמר: 'אבל בשנה שעברה לא עבדנו ככה'. אמרתי להם שהימים הללו היו בדיוק בשביל המשחק היום. בשביל לבוא למשחק האליפות ולהבדיל מהמשחק בשנה שעברה לא ליפול, אלא להחזיר למועדון את מה שלקחו מאיתנו".

המאמן התייחס למטרותיה של הקבוצה בתחילת העונה. "אחת המטרות בקיץ הייתה לבנות קבוצה לא רק לעונה הזאת אלא גם לעתיד. היו שחקנים פחות ידועים ומוכרים והמטרה הייתה שנעבוד איתם, נחבר אותם ביחד ונשפר אותם בתקווה שנגיע להישגים בעתיד. הקדמנו את המועד והגענו כמעט להכל תוך עונה אחת. רצינו לבנות סגנון משחק קצת שונה, אבל אטרקטיבי ולשנות את פנים הקבוצה והמועדון בכדי לחבר אותו חזרה לקהל. דבר נוסף שעשינו היה לבנות סגל לטווח ארוך והמטרה של הקיץ הזה היא להשאיר אותו. זה התחיל עם ההחתמה של ג'רמי פארגו, וכמובן השלב הבא זה להחתים את צ'אק אידסון. אני לא חושב שיש לנו שום בעיה לרצון שלו להיות בקבוצה. עכשיו הגענו לקטע של הביזנס ונראה איך ההנהלה תצליח לטפל בזה".

ומה לגבי ההצטרפות לליגה האדריאטית? "אני אומר לחברה שרוצים לשחק בעתיד ב-NBA :'הנה הצ'אנס שלכם'. זו כמו עונה של NBA ונבנה את הסגל בהתאם. יש שם 15 שחקנים ששלושה מהם לא יכולים להירשם בטופס, אבל אפשר להחליף ביניהם ונעשה את זה בשלוש המסגרות שנשחק. נצטרך לצרף שחקנים ואתם תראו שנצרף שחקנים ישראלים בכירים וגם עוד כמה זרים בכירים".

גם פדרמן התייחס למצבת השחקנים בעונה הבאה: "רוב הסגל כבר בפנים. אני לא בטוח שכל הסגל יישאר, אבל אני חושב שרובו ימשיך. העונה הבאה? אני לא יודע אם אנחנו יכולים להגיע רחוק כי יש הרבה קבוצות טובות באירופה, אבל כיף לי לראות את הקבוצה משחקת כפי שהיא משחקת השנה. אני לא זוכר עונה כזו בעבר. גם כשהפסדנו ביורוליג, כולם ניגשו אלינו אחר כך עם חיוך ואמרו לנו: 'לא חשוב, שיחקנו נהדר וזה שווה. זה עניין של חומר שחקנים ומאמן. בלאט מאמן שיודע לטפל בדברים כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully