וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו: "אנחנו יודעים עד כמה המשחק מכריע"

26.5.2011 / 8:36

במכבי תל אביב מנסים להימנע משאננות לקראת גמר הפיינל פור. הגארד הוסיף: "צריך להיות הכי מרוכזים לקראת המלחמה"

עונת 2010/11 תגיע הערב (חמישי) לסיומה עם גמר הפיינל פור שיפגיש זו השנה השנייה ברציפות את מכבי תל אביב וגלבוע/גליל. הצהובים מחפשים נקמה על ההפסד הכואב אשתקד, בו שיחק ג'רמי פארגו במדים האדומים והיה שותף לאליפות המפתיעה של הקבוצה מהצפון.

"כולם מוכנים ומצפים למשחק", אמר פארגו לוואלה! ספורט. "אף אחד לא חגג יותר מדי אחרי הניצחון על ראשון לציון, כי עשינו רק חמישים אחוז מהעבודה. עבודתנו לא הסתיימה - שזה עוד משחק אחד. אנחנו יודעים מה מוטל על הכף במשחק הזה ועד כמה הוא מכריע".

"המשחק מול ראשון לציון לא היה קל, בניגוד למה שמנסים להגיד", המשיך פארגו. "היו שם בחורים שנלחמו מולנו וניסו לנצח, אבל אנחנו היינו יותר קשוחים. באנו למשחק מול ראשון אגרסיביים. אנחנו מקצועיים ומקווה שנעשה את זה לעוד משחק אחד אחרון העונה. צריך להיות הכי מרוכזים שאפשר לקראת המלחמה על האליפות. ננסה לצאת לשם חזקים. זו הגישה שלנו, וזה הדבר הנכון לעשות".

לגבי המפתח לניצחון בגמר אמר פארגו: "שחקן כדורסל צריך לבוא, לשחק טוב ולהיות הוא עצמו. ככה היינו בגליל כששיחקתי שם בשנה שעברה, והגליל ניצחה בעונה שעברה בגלל הגישה הזאת שהייתה לנו באותה עונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully