וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו קילינגסוורת' צפוי להישאר בגלבוע/גליל

25.5.2011 / 8:19

במועדון הציעו לשחקן הארכת חוזה, וינסו להשאיר את מקל דרך הכפלת חוזהו. הקבוצה תשחק באירופה רק אם תארח בגן נר

תמונות החגיגה של הפועל גלבוע/גליל אמש (שלישי) בחדר ההלבשה ביד אליהו נראו מוכרים מאוד ללא מעט אנשים. רק לפני שנה חגגה הקבוצה מהצפון אליפות באותו חדר הלבשה, וזאת לאחר שבחצי הגמר גברה במשחק מצוין על הפועל ירושלים.

המאמן ליאור ליובין נכנס לחדר ההלבשה בסיום משחק הניצחון הגדול 80:98 על הפועל ירושלים, וביקש מהשחקנים לא לשכוח שיש עוד משחק אחד, ושלא לחגוג מוקדם מדי. בקבוצה חזרו במהלך הלילה למלון ברמת גן, וכבר הבוקר יחלו בהכנות לקראת הגמר שייערך ביום חמישי. הצפי הוא כי מספר האוהדים מהגלבוע שיגיעו לגמר יוכפל לכ-2,000, בהשוואה לכמות שהגיעה בחצי הגמר.

במהלך ליל שני ניהלו בגלבוע/גליל שיחות על מנת להחליט מי מהסגל הקיים יש ברצונם להשאיר ופנו למרקו קילינגסוורת' על מנת להחתימו לשנתיים נוספות, כפי שעשו עם קורטני פלס. קילינגסוורת' עצמו לא נתן עדיין תשובה לקבוצה, אך ככל הנראה החיבור המצויין שנוצר בינו לבין המאמן ליאור ליובין יוביל להמשך דרכו בקבוצה.

בקבוצה מודעים לעובדה שהסיכוי כי גל מקל, שמסיים את חוזהו הארוך במכבי תל אביב העונה, יחתום לעונה נוספת, תלויה בגודל השדרוג שיוצע לו, וההערכות הן כי רק הכפלת גובה החוזה, שעומד היום על כ-95 אלף דולר לעונה, יביא להישארותו בצפון.

בקבוצה יחכו רק לאחר הגמר לדעת באיזה מפעל אירופי ישחקו בעונה הבאה. בגלבוע הודיעו בעבר כי במידה שלא יוכלו לארח באולמם הביתי בגן נר, לא ישתתפו באירופה אך אם שוב יוצע להם כרטיס למוקדמות היורוליג, שיותנה במשחק ביד אליהו, ישקלו זאת. בכל מקרה, אין בכוונת המועדון לשחק במלחה עונה נוספת, והוא יעדיף לפרוש מאירופה במידה שלא יתאפשר להם לארח בגלבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully