וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בורשטיין: "בלאט לא מוותר לנו על אף נקודה"

25.5.2011 / 8:01

שחקן מכבי ת"א הסביר מה עושה השנה את ההבדל: "דיוויד כל הזמן חוזר על ה'אני מאמין שלו'". בלאט לשחקנים: "אין מה לחגוג"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב אמנם הביסה אמש (שלישי) את מכבי ראשון לציון 77:100 בפיינל פור והעפילה בכך לגמר שייערך ביום חמישי, אולם המאמן דיוויד בלאט טרח להזהיר את שחקניו בחדר ההלבשה, ואמר להם לאחר המשחק: "עשינו רק חצי עבודה ואין מה לחגוג לפני שנסיים אותה". בלאט אף הזכיר לשחקניו גם את העובדה שיתרונה של מכבי קוזז קלות במהלך מחצית השנייה. היום תערוך הקבוצה הצהובה, שרוצה להחזיר לעצמה את תואר האליפות, אימון ביד אליהו.

"זה אף פעם לא קל. אנחנו עובדים קשה מאוד על כל נקודה, דיוויד לא מוותר לנו על אף נקודה", העיד טל בורשטיין. "כאשר היו לנו כמה דקות במחצית השנייה שהרפינו לרגע, אז דיוויד מיד החזיר אותנו למקום. זה מה שעשינו כל השנה וזה מה שרצינו לעשות במשחק מול ראשון לציון.

"המפתח היה לעצור את אייזיאה סוואן, לעצור את התקפת המעבר שלהם ולעצור את המשחק של ארון מגי, שעשינו עליו עבודה מצוינת מההתחלה", הוסיף בורשטיין. "עשינו את מה שצריך מההתחלה, פתחנו פער וראשון לא יכלו לחזור".

בורשטיין: "כולם כבר מודעים לחשיבות האליפות למכבי"

"בלאט כל הזמן אומר לנו את ה'אני מאמין שלו', שזה להיות יציב ועקבי בעבודה שלנו ובאימונים, והוא מאמין שרק כך מגיעים להישגים ולדברים גדולים, וזה מה שאנחנו משתדלים לעשות", המשיך בורשטיין.

על השיחה שערך היו"ר שמעון מזרחי שלשום, לפני האימון המסכם, אמר בורשטיין: "כמובן שהחבר'ה שכאן, בייחוד אלו שנמצאים בשנה השנייה או יותר שלהם במועדון, מודעים לחשיבות האליפות, ומי שלא - כבר הספיק להבין. זה חלק מהמסורת. כמובן שאליפות זה דבר שחשוב לי באופן אישי, וזה חשוב להחזיר את התואר למועדון, לאוהדים ולהנהלה. נשתדל לעשות זאת ביום חמישי, הוכחנו במשך העונה שאנחנו קבוצה טובה".

עם זאת, בורשטיין, כמו מאמנו בלאט, אינו ממהר לחגוג: "זה פיינל פור ויש עוד משחק, אם בחמישי נפסיד אז הניצחון בחצי הגמר כמובן לא שווה שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully