וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תדון בסוגיית המאמן לאחר משחק 3-4

25.5.2011 / 7:16

מועמדותו של שיבק עלתה שוב, הספונסר אולי יציע את דרוקר. יוגב אוחיון ספג קנס אוטומטי של 12 אלף שקל ולא יועמד לדין

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הכישלון הצורב של הפועל ירושלים לא פסח על ראשי הקבוצה. אחרי ההדחה אמש (שלישי) בחצי גמר הפיינל פור מול הפועל גלבוע/גליל עליון (98:80), הבהירו גורמים בקבוצה כי "הסיכויים של עודד קטש להמשיך גם בעונה הבאה קלושים". כזכור, קטש מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, אבל למרות זאת בקבוצה עשויים להודיע לו בקרוב על סיום חוזהו.

כזכור, קטש ספג מפלה גדולה גם במסגרת היורוקאפ עם הדחה בסיבוב הראשון של המפעל האירופי, וכעת עם ההפסד לאלופת המדינה. כעת תיאבק ירושלים רק על המקום השלישי. בסיום המשחק קטש הגיב לסוגיית מעמדו בקבוצה בעונה הבאה: "יש לי חוזה לעונה הבאה ואני בטוח שיקרו דברים טובים לירושלים".

המועמדים לירושלים: שיבק, דרוקר ואולי פרנקו

ההסכמה בשבועות האחרונים בהנהלת הפועל ירושלים היתה להעניק ככל שניתן שקט לקטש לקראת הפיינל פור, בתקווה כי העונה העלובה תתהפך עם האפשרות לזכות באליפות. אלא שאמש התבדו ראשי המועדון.

זה מספר חודשים שמאחורי הקלעים מוטחת לא מעט ביקורת סביב תפקודו של קטש ולגבי הדרך של הקבוצה שהוא מוביל העונה. מבקריו של קטש אף ציינו כי הם אינם מעוניינים לראותו ממשיך על הקווים, ונראה כי סיכוייו של המאמן להמשיך בקבוצה "קלושים", כפי שאמרו כמה גורמים בהנהלה וכפי שפורסם אמש (שלישי) בוואלה! ספורט. הקבוצה תקיים בימים הקרובים ישיבת הנהלה, שתיערך רק לאחר המשחק ביום חמישי. בישיבה ידון נושא המאמן. עם זאת, יצוין כי לקטש עדיין מספר תומכים זעום.

לעת עתה נראה כי לירושלים אין מועמד מוביל להחליפו, אולם לא מעט מקברניטי הקבוצה, שסברו אשתקד שיש לתת את המושכות הקבוצה לאריק שיבק, העלו שוב את מועמדותו. הספונסר אהרון פוגל מעריך מאוד את שרון דרוקר וייתכן שיציע אותו לתפקיד, כשלא מעט הערכה בהנהלה קיימת גם לדני פרנקו.

מבחינת השחקנים, הרי שלמשה מזרחי חוזה לעונה הבאה ובהפועל מתכננים להשאירו.

באיגוד הכדורסל הודיעו כי יוגב אוחיון, שהורחק אתמול, ייקנס ב-12 אלף שקל, שזהו הקנס האוטומטי, כשמעבר לכך האיגוד לא מתכוון להעמיד אותו לדין משמעתי. בדוחות השיפוט נכתב כי אוחיון רץ לעברו של גוני יזרעאלי, ו"נכנס בפראות בכוונת תחילה והלם עם גופו (עם הכתף) במכוון. בכך דחף והפיל אותו לרצפה, בצורה לא ספורטיבית, ולכן הורחק".

בעקבות ההפסד בחצי הגמר הודיעה היום הקבוצה הירושלמית שהיא תאפשר לאוהדי הקבוצה שרכשו כרטיסים לערב השני ואינם רוצים להגיע למשחק, לקבל את כספם על הכרטיס השני בחזרה. החזרת הכרטיס והזיכוי הכספי יתבצעו במשרד הכרטיסים "בימות" ובנקודות המכירה בהן נקנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully