וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עוד צעד לכיוון השתתפות באדריאטית

20.5.2011 / 17:03

בישיבה שהתקיימה נסגרו מספר פרטים נוספים, שקירבו את מכבי למפעל שלישי. זאת חרף אי שביעות רצון השחקנים

בישיבה שקיימו ראשי מכבי תל אביב השבוע נידונו הפרטים האחרונים לפני הצטרפותה של הקבוצה לליגה האדריאטית, ובהם תאריכי המשחקים ושעות השידור. בכך עשתה הקבוצה צעד נוסף אל עבר הצטרפות לליגה בה שיחקה עונה אחת, 2002/3, אז כזכור הגיעה למשחק הגמר בו הפסידה. במסגרת הדיונים וההכנות האינטנסיביות, ביום שבת צפויה פגישה נוספת בין חברי ההנהלה ששוב תידון בהצטרפות הקבוצה לליגה האדריאטית.

היום (שישי) התקיימה ישיבה נוספת בנושא, בה נסגרו גם הפרטים האחרונים לקראת ההצטרפות הצפויה. במקביל שוחחו בישיבה על שון ג'יימס. בתחילת שבוע הבא תיפגש ההנהלה עם נציגיו ותוגש הצעה רשמית לשנתיים לשחקן. במכבי מעריכים שהשחקן יחתום בקבוצה עוד בשבוע הבא.

הכוונות של מכבי תל אביב להצטרף לליגה האדריאטית מערימה לא מעט קשיים במו"מ עם שחקנים. בשיחות שנערכו עם שחקנים לגבי הישארותם בעונה הבאה, מספר שחקנים אומרים באופן נחרץ כי אין בכוונתם להמשיך בשל ההשתתפות בליגה האדריאטית, כשחלק מהם גם מתנים את המשך ההתקשרות עם הקבוצה בתוספת שכר. בכל מקרה, נותר עוד זמן קצר עד שמכבי תל אביב תצטרך להודיע אם היא תצטרף לליגה הזאת, וכרגע נראה שהסיכויים לכך גבוהים מאוד.

"אם אני הולך לבלות כל כך הרבה זמן בטיסות ומשחקים, הנהלת מכבי צריכה להבין שצריך להעלות לי את השכר. אני מכיר הרבה שחקנים שמאוד לא מרוצים מהליגה האדריאטית", אמר שחקן בקבוצה. שחקן נוסף במכבי אמר: "כל עניין הטיסות זה עניין מטורף, פשוט לא נורמלי. רק בגלל זה אני אשקול אם להישאר במכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully