וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ספגה עונש של משחק רדיוס

19.5.2011 / 18:47

הקבוצה תיאלץ לקיים את המשחק הראשון של העונה הבאה מרחק 40 קילומטר מביתה, בשל התפרעות אוהדיה בשני מקרים

הפועל חולון אמנם סיימה כבר את העונה שלה לאחר שהודחה ברבע הגמר הפלייאוף על ידי הפועל גלבוע/גליל עליון בתוצאה 3:1, אך נדמה שהצרות ממשיכות ליפול על ראשה. בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל גזר הערב (חמישי) על הקבוצה משחק רדיוס מרחק 40 קילומטר מביתה בפועל עם קהל, שיחול במשחק הראשון של העונה הבאה.

בנוסף, יצטרך המועדון לשלם קנס של 30 אלף שקל בפועל ושני משחקי רדיוס על תנאי למשך שנה וקנס בגובה של 20 אלף שקל על תנאי למשך שנה. כזכור, חולון הורשעה בעקבות דו"חות השופטים יערי רייניש ודוד רומנו בשני משחקים נפרדים. כזכור, לאחר המשחק האחרון של הקבוצה מול גלבוע/גליל החליט היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד שוקי קרמר, להעמיד את הקבוצה לדין בעקבות תקיפת אוהדיה את שופטי המשחק.

כזכור, בדו"ח השיפוט שהוגש לאיגוד הכדורסל נכתב: "בתום המשחק, כאשר יצאנו לכיוון רכבנו בחניה, התגודדו סביבנו אוהדי הפועל חולון, והחלו לדחוף אותנו, לקלל, לגדף, ולירוק עלינו. אחד מהאוהדים בעט שלוש פעמים בתיק השופט דוד רומנו בדרכו לרכב, ואוהד נוסף התקרב ובמרחק של חצי מטר ירק לשופט דוד רומנו בפרצופו. חמור מאוד שאף שוטר לא ליווה את יציאת שופטי המשחק, ובמקום היו סדרנים שלא הצליחו להשתלט על האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully