וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "שחקנים מאוד לא מרוצים מהאדריאטית"

19.5.2011 / 17:13

אצל הצהובים לא מתלהבים לשחק בשלושה מפעלים. הצהובים יגישו בשבוע הבא הצעה לג'יימס. מכבי מתכננת את עתיד שארפ

הכוונות של מכבי תל אביב להצטרף לליגה האדריאטית מערימה לא מעט קשיים במו"מ עם שחקנים. בשיחות שנערכו עם שחקנים לגבי הישארותם בעונה הבאה, מספר שחקנים אומרים באופן נחרץ כי אין בכוונתם להמשיך בשל ההשתתפות בליגה האדריאטית, כשחלק גם מתנים את המשך ההתקשרות עם הקבוצה בתוספת שכר. בכל מקרה, נותר עוד זמן קצר עד שמכבי תל אביב תצטרך להודיע אם היא תצטרף לליגה הזאת, וכרגע נראה שהסיכויים לכך גבוהים מאוד.

ההערכה היא שבמכבי יכריזו רשמית על הצטרפותם לאדריאטית ביומיים הקרובים. בישיבה שקיימו ראשי המועדון השבוע נידונו הפרטים האחרונים לפני ההצטרפות לליגה, ובהם תאריכי המשחקים ושעות השידור. בכך עשתה הקבוצה עוד צעד קטן אל עבר הצטרפות לליגה אדריאטית.

"אם אני הולך להיות כל כך הרבה זמן בטיסות ומשחקים, הנהלת מכבי צריכה להבין שצריך להעלות לי את השכר. אני מכיר הרבה שחקנים שמאוד לא מרוצים מהליגה האדריטאית", אמר שחקן בקבוצה. שחקן נוסף במכבי אמר: "כל עניין הטיסות זה עניין מטורף, פשוט לא נורמלי. רק בגלל זה אני אשקול אם להישאר במכבי".

גם בצוות המקצועי יש אנשים שזועמים על הרצון להצטרף לליגה האדריאטית. מנהל הקבוצה, גור שלף, שמע את כל הביקורות והעביר אותה להנהלה, שתדון בימים הקרובים ותנסה למצוא פתרון לסוגיה.

אמנם הפיינל פור הישראלי והמפגש מול מכבי ראשון לציון בשבוע הבא עוד לפניה, אך מכבי תל אביב כבר עסוקה בהכנות ובבניית הסגל לעונת 2011/12. הצהובים קיימו לפני מספר ימים ישיבת הנהלה, שדנה במצבת הסגל לקראת העונה הבאה, ובה דיברו קברניטי הקבוצה על האפשרות להשאיל לקבוצה אחרת את מילאן מצ'באן או ריצ'רד הנדריקס.

בתוך המועדון קיימת התלבטות ובתקופה הקרובה יכריעו בין שני השחקנים, כשברמה העקרונית התקבלה החלטה לא להשאיר את שניהם גם יחד במועדון. בכל מקרה, במכבי ינסו לאתר קבוצה שתסכים לשלם את מרבית שכרו של הנדריקס. יש לציין כי מכבי לא תוכל להשאיל את הנדריקס אם יתנגד. במכבי ממתינים להחלטת המנהלת באשר למספר הזרים שיוכלו לשחק בליגה, על מנת לדעת איך לבנות את מצבת הזרים של הקבוצה.

איזה תפקיד ימלא שארפ אחרי העונה הבאה?

מכבי תל אביב תגיש בשבוע הבא הצעה לשון ג'יימס. ראשי הקבוצה צפויים להיפגש עם נציגי השחקן במטרה לסגור את העסקה. הצהובים עקבו אחר שחקנה של בני השרון כבר בעונה שעברה ורצו לצרף אותו, אולם דיוויד בלאט החליט שלא לעשות זאת. למרות זאת, לאחרונה החליטה ההנהלה ללכת על השחקן, שהוא עצמו לא הסתיר בפני סביבתו הקרובה כי הוא היה מעוניין להצטרף למכבי תל אביב.

בינתיים במכבי תל אביב מדברים בקול רם על האפשרות שדרק שארפ ייכנס לעונתו האחרונה במועדון כשחקן פעיל, ומתכננים למצוא דרך להשאירו במועדון. אחת האפשרויות שעלו היא ששארפ יסייע לשחקנים הזרים במכבי תל אביב בנושא ההתאקלמות, או לחילופין נשקלת האפשרות להציע לו תפקיד בקבוצת הבת, הפועל יקנעם/מגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully