וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון והפועל תל אביב רוצות את בירנבוים

19.5.2011 / 10:50

מאמן ראשל"צ לא השיב עדיין על הצעת קבוצתו להארכת חוזה, ובני השרון והאדומים, במידה ויהיו בליגת העל, מעוניינות בו

מכבי ראשון לציון עסוקה בימים אלה להכנות לקראת משחק חצי גמר הפיינל פור מול מכבי תל אביב, אך במקביל עושה הקבוצה מאמצים על מנת לסכם עם שחקניה והצוות המקצועי לעונה נוספת. למאמן אפי בירנבוים הוגשה הצעה כדי לחתום לעונה שלישית, אך המאמן ביקש זמן כדי להשיב על ההצעה, ובינתיים עורר עניין בקרב בני השרון והפועל תל אביב. בראשון לציון בטוחים שבמידה והקבוצה תשחק בעונה הבאה באירופה, ימשיך בירנבוים, אך העובדה כי הוא לא ממהר להשיב על ההחלטה מעוררת לא מעט תהיות.

בני השרון צפויה בימים הקרובים להודיע למאמן דן שמיר על סיום תפקידו, לאחר שלא הצליח להוביל את הקבוצה בפעם השנייה ברציפות לפיינל פור, אך בקבוצה מעט חוששים לתת את המושכות לעוזר המאמן אורן אהרוני. הפעם האחרונה שבני השרון עמדה ביעדים שלה והגיעה לפיינל פור הייתה בעונת 2007/8, תחת בירנבוים, שעשה זאת גם בעונה לפני, ובקבוצה מאוד מעריכים את יכולותיו המקצועיות. בכל מקרה בבני השרון לא מתכוונים לשוחח עם המאמן לפני סיום הפיינל פור.

בהפועל תל אביב, שם אימן בירנבוים בעונות 2004/5 ו-2005/6 וסיים אותן בהצלחה רבה, מודעים לקשר המצוין בין המאמן לקהל האדום, אך מתכוונים לפנות אליו רק במידה והקבוצה תשחק בעונה הבאה בליגת העל. המאמן שרון אברהמי צפוי לעזוב את תפקידו, ובנוסף לבירנבוים שם נוסף שעלה במידה והקבוצה תעפיל לליגה הראשונה הוא ארז אדלשטיין, שאימן את הקבוצה בהצלחה רבה בעונות 2002/3 ו-2003/4. במידה והקבוצה תישאר בלאומית המועמד המוביל לתפקיד הוא עוזר המאמן של בירנבוים בראשון לציון, רועי חגי, שזכה בגביע המדינה לנוער כמאמן קבוצת הנוער של האדומים בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully