וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הליגה האדריאטית: "מכבי תעלה את הרמה"

13.5.2011 / 16:21

רומן ליסאץ' מצוטט בתקשורת הסרבית, והסביר את רצונו לצרף את הקבוצה הצהובה, שתזכה למענק של שני מיליון דולר

כלי התקשורת בסרביה מפרסמים היום (שישי) כי מכבי תל אביב תשחק כנראה בעונה הבאה בליגה האדריאטית אחרי שכל הפרטים בעניין סוכמו. "שום דבר עדיין לא רשמי ולמכבי יש עד ה-20 במאי לאשר בכתב שהיא מצטרפת לליגה האדריאטית", צוטט הג'נרל מנג'ר של הליגה רומן ליסאץ', שהוסיף: "נפגשנו עם ראשי מכבי בפיינל פור בברצלונה, תיאמנו וסיכמנו את כל הפרטים. בקרוב נודיע רשמית מי יהיו המשתתפות בליגה לעונת 2011/12".

על פי הדיווח, מכבי תקבל כרטיס חופשי להשתתפות בליגה האדריאטית, שם העדיפו את הקבוצה הישראלית על פני ההצעות שהגיעו מסקופיה המקדונית ולבסקי סופיה הבולגרית להצטרף לליגה. "שקלנו כמה הצעות, אבל יש לנו 'ווילד קארד' אחד והוא יילך כמעט בוודאות למכבי", הוסיף ליסאץ', שאישר כי בשנתיים הבאות הליגה לא תקטן ותמשיך למנות 14 קבוצות.

"להצטרפות של מכבי יש יתרונות עצומים", הוסיף ליסאץ'. "היא סגנית אלופת אירופה וזה כבוד גדול לליגה שלנו שמועדון מפואר כזה ישחק בה. מכבי היא קבוצה אטרקטיבית שמבטיחה אולמות מלאים, והשתתפותה תעלה את רמת הליגה. ההצטרפות של מכבי טובה גם לפרטיזן בלגרד, ציבונה זאגרב ואולימפיה לובליאנה שמקבלות עוד יריבה חזקה".

מעבר לתחרות, השיקול שגם מנחה את הצהובים הוא כלכלי. הצטרפות לליגה אמורה להכניס סכום של כשני מיליון דולר לצהובים. עם זאת, יצוין כי מאמן מכבי דיוויד בלאט התבטא בשבועות האחרונים מספר פעמים וטען שהוא אינו שמח ונלהב מהרעיון שהקבוצה שלו תשחק בשלוש מסגרות שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully