וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון: "במהלך הפלייאוף השחקנים החליטו להתאחד"

11.5.2011 / 21:13

אחרי ההעפלה לפיינל פור, וויל סולומון מסביר את השינוי בהפועל ירושלים: "כולם רוצים אליפות". קטש: "וויל לא צריך להוכיח כלום"

מגד גוזני

הפועל ירושלים היתה הערב (רביעי) לקבוצה הראשונה שמבטיחה את מקומה בפיינל פור של ליגת העל, כאשר גברה על מכבי אשדוד 76:86 וסגרה את סדרת הפלייאוף על 0:3 חלק ומשכנע. לאחר שלא שותף במשחק השני וביקר את התנהלות הקבוצה בחשבון הטוויטר שלו, שב הערב וויל סולומון לקבל דקות משחק מעודד קטש, והשיב למאמנו עם 21 נקודות - רובן במחצית השניה - שהוכיחו כי בהחלט יש לו מה לתת עם הכניסה לשלבים המכריעים של העונה.

"אני מכבד את עודד כמאמן, זו הייתה החלטה שלו שאני לא אשחק במשחק הקודם, עודדתי את חבריי מהספסל וזה כל מה שיכולתי לעשות", אמר סולומון על המשחק הקודם. על התצוגה הנאה שלו הערב, הוסיף: "ציפינו לנצח בסוויפ, כי לא רצינו לחזור לאשדוד. אנחנו מתמקדים בצד ההגנתי, ולמרות שנתנו להם לקלוע יותר מדי במחצית הראשונה התאפסנו בהפסקה ושמרנו טוב יותר במחצית השנייה. מתחילת העונה מטרה שלנו היתה להגיע למשחק האליפות".

גם עודד קטש התייחס לסוגיה ואמר: "וויל לא צריך להוכיח לי באופן אישי שום דבר, התפקיד שלי זה לאמן את הקבוצה ומשלמים לי בשביל זה, היום אני שמח בשבילו. עשינו את זה כמו שצריך, עם כדורסל טוב וגם הגנה טובה. חלקים מהמשחק שהצגנו יכולים להביא אותנו רחוק בפיינל פור, אבל קשה מאוד לשמור על רמה כזאת לכל אורך המשחק. עכשיו יש לנו כמעט שבועיים לעבוד ולתקן ולבוא מוכנים לפיינל פור, אני חושב שאנחנו במצב טוב. גם בשנה שעברה היינו היחידים שגמרנו את הסדרה ב-0:3 וזה נגמר באליפות, אבל זה לא אידיאלי. קשה לשים עליי יותר ציפיות ממה שאני שם על עצמי".

סולומון: "במהלך הפלייאוף השחקנים החליטו להתאחד"

סולומון, ששיחק היטב אחרי התקריות האחרונות, זכה למחמאות מהאוהדים ואמר מחויך: "הניצחון הזה נותן לנו אפשרויות והזדמנויות נוספות. במהלך הפלייאוף השחקנים החליטו להתאחד, הקבוצה הבינה שחייבים לשחק ביחד. שיחקנו חזק, ועכשיו חשוב שנישאר יחד, לא משנה מה. יש עוד שני משחקים, ואני מקווה שיהיו טובים".

סולומון, שזכה לחיבוקים ולחיזוקים חיוביים מדני קליין בסיום, החמיא לקהל האדום: "היו לנו הרבה עליות ומורדות, והאוהדים תמיד היו שם. לפרקים הם שרקו לנו בוז, וזה בהחלט הגיע לנו, אבל היום הם תמכו בנו, וצריך לכבד אותם ולתת הכל בשני המשחקים שנותרו. באופן אישי, אנסה לשמור על האנרגיות החיוביות שלי. יש לנו סיכויים טובים, ובלי האמונה, לא יהיה לנו צ'אנס. אני מקווה שכולם פה מאמינים שאפשר לקחת אליפות".

ירושלים תנסה לקיים משחק אימון כדי לשמור על כושר עד למשחקי הפיינל פור.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully