וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני יוון: "שחורציאניטיס חזר לחפש נקמה"

לקראת גמר היורוליג, בתקשורת היוונית עושים כבוד לצהובים וחוששים מהסנטר. דיאמנטידיס: "רוצים גמול לעבודה שלנו"

ההופעה המצוינת של מכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור מול ריאל מדריד (63:82) הותירה רושם גם על אנשי התקשורת היוונית. ביום ראשון (17:30 שעון ישראל) יפגשו הצהובים בגמר את פנאתינייקוס. תהיה זו הפעם החמישית בהיסטוריה שהשתיים הללו נפגשות בפיינל פור. היוונים ניצחו בגמר 2000 עם עודד קטש, ומכבי נקמה בגמר הסופרוליג שנה מאוחר יותר. חצי גמר 2002 הוכרע עם 75:83 לטובת פאו ובחצי גמר 2005 ניצחה מכבי 82:91 בדרך לזכייה במוסקבה.

"יש לנו ניסיון, מאמן מצוין ושחקנים שיודעים לתת הופעות גדולות. יש לנו 12 שחקנים שיכולים לעזור לקבוצה בכל רגע ולעשות שינוי", אמר דימיטריס דיאמנטידיס. "אנחנו שמחים, אבל השמחה לא תימשך אם לא ניקח את הגביע. השקענו מאמץ אדיר במשך כל השנה ואנחנו רוצים את הגמול", הסנטר יאן ווג'יואקס הוסיף: "ניסיון הוא המפתח שלנו".

גיורגיס לימניאטיס, פרשן האתר ספורט24, ניתח את הצהובים: "כשמכבי נכנסה לקצב, אפילו ל-10-12 דקות, עם לחץ וזריקות לשלוש לריאל היה קשה מאוד להתמודד. מכבי מנסה לבודד את שחורציאניטיס כשכל שאר הארבעה עמדו מחוץ לקשת. הגנת המצ'-אפ זון מאפיינת את דיוויד בלאט, אבל ההבדל בחצי גמר היה שהכדור זז מהר מצד לצד עם הרבה זריקות מחוץ לקשת. משחק אנרכיסטי עם הרבה זריקות בקצב ששבר את ההגנה של הספרדים". ומה יהיה בגמר: "משחק שקשה לחזות את התוצאה שלו בין שתי קבוצות גדולות. אני מאמין שלפאו יתרון קל".

בתחנת הרדיו "אתלטיק" נטען כי המפתח של פאו יהיה עצירת שחורציאניטיס. "זה האתגר של אוברדוביץ'. הוא מכיר את נקודות החזקות והחולשות שלו ובתקווה הוא יהיה חכם לעצור את הארכיטקט של מכבי, שחזר לחפש נקמה", נטען. "מכבי היא קבוצה חזקה שמתבססת על התקפה מהירה ויש לה הרבה איכויות".

בתקשורת היוונית בדקו ומצאו שהמאמנים ז'ליקו אוברדוביץ' ודיוויד בלאט נפגשו בעבר שמונה פעמים. המאזן: 3:5 לסרבי. אגב, רק בשלושה מפגשים ישירים בין השניים החזיק בלאט בתפקיד במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully