וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור ירוק לעוד גביע? הכירו את פנאתינייקוס

היא איבדה את ספאנוליס אבל שמרה על הגרעין המנוסה שלה, וכרגיל התחברה בשלבים הנכונים. המשוכה הבאה של מכבי ת"א

פנאתנייקוס היא יריבה מוכרת עבור מכבי תל אביב, וגם השנה הצהובים יצטרכו לעבור דרך ז'ליקו אוברדוביץ' וחבורתו כדי להניף את גביע היורוליג. הירוקים עמוסי התארים עשו את העבודה מוקדם יותר הערב עם ניצחון 69:77 על סיינה שהציב אותם בעמדה מצוינת לזכות באליפות אירופה בפעם השישית בתולדותיה, וכדי להשלים את המלאכה הם יצטרכו לשחזר את הניצחון על הצהובים בגמר בסלוניקי בשנת 2000, אז כיכב עודד קטש במדים הירוקים מול קבוצת נעוריו.

פאו מתגאה בלא פחות מ-31 אליפויות יוון ו-12 גביעים מקומיים, בנוסף לחמשת התארים האירופיים שלה בהם זכתה ב-1996, 2000, 2002, 2007 ו-2009. בשנה שעברה זכו הירוקים באליפות השמינית ברציפות שלהם, אבל רשמו עונה מזעזעת בזירה האירופית והודחו כבר בשלב הטופ 16.

הקיץ איבדה פנאתנייקוס את ואסיליס ספאנוליס ליריבה השנואה אולימפיאקוס, אבל למרות חסרונו המורגש היא הצליחה שוב להגיע לשיאה בשלבים הנכונים של העונה, ובזמן שהאדומים מפיראוס שמרו על מאזן מושלם בליגה אך הודחו בשלב ההצלבה ביורוליג, פאו הדהימה את האלופה המכהנת ברצלונה ברבע הגמר ונפנפה את סיינה בחצי הגמר.

גם העונה ממשיך אוברדוביץ' הבלתי נגמר, שכבר הניף שבע פעמים את גביע אירופה, להתבסס על הניסיון של דימיטריס דיאמנטידיס ומייק באטיסט. שחקן ההגנה של השנה ביורוליג העמיד ממוצעים של 12.6 נקודות ו-6 אסיסטים למשחק, בעוד שהסנטר האמריקאי תרם 12.9 נקודות ו-5.3 ריבאונדים לערב.

רומיין סאטו, סטראטוס פרפרוגלו ואנטוניס פוציס משלימים בדרך כלל את החמישייה הירוקה, כשדרו ניקולס נותן את עיקר כח האש מהספסל, לצידו של ניק קלאיית'ס המוכשר, שהוביל את רשימת הקלעים של פנאתנייקוס בחצי הגמר מול סיינה והוכיח שלאוברדוביץ' יש לא מעט שפנים שהוא מסוגל לשלוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully