וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פדרמן: "מסתמן שנשחק בליגה האדריאטית"

מכבי תל אביב טרם קיבלה החלטה, אך הבעלים רמז על הצפוי לשליחתנו לברצלונה. אידסון: "לא דואג ממה שאומרים עליי"

זהו זה, שעת השי"ן הגיעה. מכבי תל אביב תפגוש הלילה (שישי, 22:00, ערוץ 10 וספורט 5 HD) את ריאל מדריד בפיינל פור בברצלונה. הקבוצה חזרה אמש מהאימון רק ב-11 בלילה ויצאה יחד לארוחת לילה מאוחרת. השחקנים נראים דרוכים, ולמרות הרצון להיראות נינוחים המתח הורגש.

בלובי של המלון המטופח בו שוהות הקבוצות המשתתפות ביורוליג נמצא גם דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב. "ראיתי את תהלוכת האוהדים. זה היה נחמד מאוד", אמר דייויד פדרמן ל"וואלה! ספורט". "אני שמח בשביל האוהדים, שמח בשביל כולם ומקווה שיהיה טוב".

פדרמן סבור כי אהדת הקהל שבה אל מכבי העונה. "אפשר להרגיש את השינוי לטובה של מכבי העונה. היינו במצב מאוד לא נעים בעבר, עכשיו הכל נראה בסדר ואני מקווה שימשיך ככה. אני חושב שמעריכים את זה שבנינו את הקבוצה מחדש, את ההתנהלות מסביב לקבוצה. אני חושב שהקבוצה היתה בסדר השנה ובסך הכל אנחנו נראים טוב. מבחינתי הדרך הרבה יותר חשובה מהתוצאה", מבהיר פדרמן. יש כאן ארבע קבוצות ברמה שווה וכל אחת יכולה לזכות".

ומה לגבי הליגה האדריאטית? "אמרתי שאנחנו צריכים לקבל החלטה, אנחנו נעשה את זה בשבועיים הקרובים. יש הזדמנות לא קטנה שזה יקרה. מסתמן שנשחק בליגה האדריאטית", מגלה פדרמן.

צ'אק אידסון לא מוטרד מהביקורות או מפישר

צ'אק אידסון נשמע דרוך לקראת המפגש המכריע מול ריאל מדריד. "עשינו אימון, ראינו לא מעט וידאו, אבל הכי חשוב שננצח ביחד, כקבוצה", אומר צ'אק אידסון ל"וואלה! ספורט". אידסון סיפר על מסקנותיו לאחר האימון ומהתחקיר המודיעיני: "אני חושב שריאל מדריד טובים בצבע. ננסה לנצל את סופו בתוך הצבע שלנו. סופו מאוד חשוב לנו, ואנחנו צריכים אותו במאה אחוזים".

ומה התחזית של אידסון? "אני באופן אישי מעדיף ומאמין במכבי שתנצח. זה טבעי, זו הקבוצה שלי", הוא אומר בנחישות, בלי חיוך. נראה שברגע האמת, אין מקום להומור.

אידסון מפרגן לדיאור פישר, אקס מכבי וכיום שחקנה של ריאל מדריד, שעימו ייפגשו מחר חבריו לשעבר. ואולם, להתבטאות של פישר בראיון לוואלה ספורט! לפיה "ריאל עדיפה על מכבי", אידסון מפרגן הרבה פחות. "פישר אמר שריאל תנצח והיא פייבוריטית? נראה במשחק. לא מטריד אותי מה שהוא חושב".

לגבי היכולת האישית שלו סיפר השחקן: "אני מציג יכולת טובה", מרוצה אידסון, אך מיד מצטנע: "אבל זה פחות קשור אליי באופן אישי ויותר להזדמנויות שאני מקבל. אני לא דואג לביקורות נגדי או מה שאנשים אומרים עליי".

כפי שפורסם ב"וואלה! ספורט", סוכנו של אידסון הגיע לברצלונה וראשי מכבי תיפגש איתו בכדי לנסות להחתימו לשנתיים נוספות. על כך אומר אידסון בעמימות: "יוצא לי לראות אותו פעם או פעמיים בשנה, אז אני לא יודע על מה נדבר", הוא מאשר. למרות זאת, אידסון מסרב לאשש את המידע שהנהלת מכבי תיפגש עם הסוכן: "אין לי תגובה על הפגישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully