וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "מסוגלים לתת פיינל פור יוצא מן הכלל"

מכבי ת"א המריאה לפיינל פור בברצלונה והמאמן אופטימי, אבל זהיר: "השבועות האחרונים - נעלם גדול". שארפ: "מוכנים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

זה הולך ומתקרב. בליל שישי (22:00 שעון ישראל) תתמודד מכבי תל אביב מול ריאל מדריד בחצי גמר הפיינל פור של היורוליג והבוקר (רביעי) המריאו הצהובים לברצלונה כאשר יחד עם הקבוצה יצא גם הגארד הפצוע דורון פרקינס. כבר הערב תקיים הקבוצה אימון ראשון בפלאו סן ג'ורדי, האולם בו יתקיים הפיינל פור.

לפני ההמראה, דיבר המאמן דיוויד בלאט על הרגשות, הציפיות והחששות לקראת המעמד: "אנחנו מוכנים ומזומנים. אני בטוח שלריאל יש את התוכניות שלה ולנו ברור שיש את שלנו. הכל נהדר ונראה מצוין על הנייר עד שמגיעים למשחק וצקריך לבצע ובעיקר להילחם. אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה עם המון כישרון ויכולת. כל הקבוצות שהגיעו לפיינל פור הגיעו בזכות, ארבע קבוצות טובות וחזקות שמסוגלות לקחת את הגביע".

המאמן התייחס לרגשותיו והודה: "ההתרגשות התחילה כבר אחרי הסדרה נגד קאחה לבוראל, שהייתה סדרה קשה, מעניינת ומאתגרת. מאז אני חושב על הרגעים האלה ואני מתרגש לטובה ומחכה. זה צריך להיות פיינל פור נהדר".

בלאט שיתף את הכתבים בחששותיו: "דבר אחד ברור, אנחנו מסוגלים לבוא לפיינל פור ולתת הופעה יוצאת מן הכלל. מצד שני, יש את הנעלם של השבועות האחרונים שלא שיחקנו משחק ברמה אירופאית ואי אפשר להתעלם מזה. עשינו הכל כדי להתכונן כראוי ואני מקווה שנדע להבין מהר מאוד את הבדלי המהירויות, האגרסיביות והפיזיות שנראה במשחק ביום שישי. בעבר סבלנו מזה, נראה אם למדנו לקח".

הקפטן הוותיק דרק שארפ הוסיף: "לא הגענו עד כאן כדי לא להיות מוכנים. כולם מתרגשים ואפשר להרגיש את המתח. הכל תלוי בגישה שלנו. ההכנות היו מצוינות, כולם מרוכזים וזה הכי חשוב. אמרתי לצעירים להמשיך לעשות מה שהם עשו כל השנה ולא לחשוב על מה שקורה מסביב. בסופו של דבר, הכל מסתכם בלהיות מרוכזים ולשחק כדורסל. האוהדים? מכבי בנויה על תשוקה ומסירות, זה מה שהאוהדים מייצגים. הרצון להיות הטובים ביותר ולנצח. אנחנו נושאים בנטל הזה על כתפינו וזה מה שננסה להשיג".

המנהל גור שלף אמר לגל"צ: "יש תחושת הצלחה מאוד גדולה שהגענו למעמד הזה. תחושה של גאווה וגם התרגשות. אנחנו מקווים לשחק טוב וחזק כמו ששיחקנו כל השנה וכמובן להצליח. אני משתדל לא להסתכל על שחקנים שלא בכושר, אלא דווקא על אלה שיכולים לתרום יותר ומי יכול למלא את הקום של דורון פרקינס. אנחנו בנויים משמונה תשעה שחקנים ואני מאמין שנשחק עם אופי טוב ואמיבציה כמו כל השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully