וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס סוארז: "שחורציאניטיס ופארגו הכי טובים במכבי"

הפורוורד של ריאל מתכונן ליום ו' והוא לא מודאג מכך שרק שניים משחקני ריאל שיחקו בעבר בפיינל פור: "כאן תמיד יש לחץ"

כשבועיים לפני שיחגוג את יום הולדתו ה-25, יעלה שחקן ריאל מדריד קרלוס סוארז לראשונה בחייו למשחק בפיינל פור היורוליג. הפורוורד שהגיע העונה מאסטודיאנטס ורשם העונה ממוצעים של 6.7 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים למשחק במפעל האירופאי התראיין לאתר היורוליג לקראת המשחק בחצי הגמר נגד מכבי תל אביב ביום שישי והוא מלא תקוות.

"לא ציפיתי להגיע עם ריאל כל כך מהר לפלייאוף, אבל הרווחנו את הזכות שלנו להיות כאן", אמר סוארז, "העפלנו לפיינל פור למרות שאנחנו אחת מהקבוצות הצעירות ביורוליג. נכון שמהקבוצה שלנו רק פאבלו פריג'יוני וסרג'י וידאל היו בפיינל פור, אבל כשאתה משחק בריאל מדריד אתה רגיל לשחק תחת לחץ. אנחנו צעירים ואין לנו הרבה תארים, כך שאנחנו רעבים מאוד".

אחד ממשחקיו הטובים ביותר של סוארז העונה היה המשחק החמישי והמכירע בסדרת ההצלבה נגד ולנסיה, בו הוא קלע 12 נקודות והוריד 10 ריבאונדים. לקראת יום שישי הוא הוסיף:"מכבי תל אביב היא קבוצה מאוד פיזית עם שחקנים טובים בכל עמדה. הייתי מציין את סופוקליס שחורציאניטיס וג'רמי פארגו כשחקנים הטובים ביותר שלה. נצטרך לשחק טוב בהגנה. הייתה להם עונה נהדרת, אבל אנחנו מקווים שלמרות שאין לנו את הניסיון שלהם, נמצא את הדרך לנצח אותם".

במדריד דיברו רבות על כך שאוהדים רבים ילוו את הקבוצה למשחקים בברצלונה, וסוארז אמר: "האוהדים שלנו דרוכים ומלאי ציפייה לקראת הפיינל פור. הם לא יכולים להמתין לראות אותנו משחקים בברצלונה. אנחנו מצידנו נצטרך להישאר רגועים. האוהדים יצטרכו להבין שאנחנו קבוצה צעירה שנבנתה כדי להתחרות על תואר היורוליג גם בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully