וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "צריך להבין את החשיבות של הפיינל פור"

1.5.2011 / 7:04

הפורוורד לא חושש שמכבי ת"א תשחזור את השאננות מול נתניה. מסתמן: הקבוצה תשחק גם באדריאטית וגם בליגת העל

מכבי תל אביב גברה אמש (שבת) על ברק נתניה 78:92 ועלתה ליתרון 0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, אבל שוב הציגה יכולת שתהיה רחוקה מלהספיק לה בפיינל פור. שחקניו של דיוויד בלאט, שיעלו לפרקט בברצלונה בעוד חמישה ימים לקרב הגדול מול ריאל מדריד בחצי הגמר, נגררו למשחק צמוד מול השמינית בטבלה, והמאמן העיר להם בתקיפות בחדר ההלבשה בנוגע למשחק ההגנה הנרפה.

"לא שיחקנו את שלושת הרבעים הראשונים כמו שצריך", אמר דייויד בלו, שהוביל את רשימת הקלעים של הצהובים יחד עם ג'רמי פארגו עם 19 נקודות. "נתנו לנתניה לצבור ביטחון עוד ברבע הראשון, והגענו להפסקה בתוצאה צמודה. אני שמח שבמחצית השנייה חזרנו לריכוז שלנו, אבל בהחלט נצטרך להיות חדים יותר בהגנה בהמשך".

לגבי השינוי המנטלי ממשחקי הליגה לפיינל פור בברצלונה אמר בלו: "זה עניין אישי של כל שחקן ושחקן. כולם צריכים להבין את הסיטואציה ואת החשיבות של הפיינל פור. לא הייתה לנו את הבעיה הזו במשחקים מול קאחה לבוראל, כי ידענו שזו היורוליג ושיחקנו עם הרבה יותר אינטנסיביות".

על העימות מול ריאל אמר הפורוורד: "עבדנו כל כך קשה להגיע לנקודה הזאת, ואנחנו מאוד רוצים לנצח את המשחק הזה. כולנו בפוקוס על זה. לא ראינו את המשחק בו ריאל ניצחה את קאחה אבל הוא אומר הרבה על ריאל כי קאחה קבוצה טובה, מצד שני אנחנו לא קאחה אז זה לא אומר כלום לגבינו. גם אנחנו קבוצה טובה, אבל שום דבר לא יבוא לנו בקלות ואני מצפה שנהיה מוכנים לכך".

* עוד לפני המשחק, ערכה הנהלת מכבי תל אביב ביום חמישי ישיבה בנוגע להשתתפות אפשרית בליגה האדריאטית בעונה הבאה, וכרגע נראה שהפתרון יהיה שהקבוצה תשחק גם בליגת העל וגם בליגה האדריאטית במקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully