וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון פרקינס: "הקבוצה שלנו רק משתפרת"

29.4.2011 / 11:04

הגארד הפצוע של מכבי תל אביב לא יודע אם יגיע לפיינל פור בברצלונה, אך משוכנע: "עם עבודה קשה והגנה ננצח את ריאל"

מכבי תל אביב תתמודד מחר (שבת, 21:00, ספורט 5+ לייב) במשחק השני בפלייאוף מול ברק נתניה, משחק שיהווה חזרה גנרלית לקראת הפיינל פור שיתקיים בברצלונה בשבוע הבא.

מי שמלווה את הקבוצה מהצד הוא דורון פרקינס הפצוע , שלאחר המשחקים מקפיד לרדת עם חבריו לחדר ההלבשה. "הקבוצה שלנו משתפרת", אומר פרקינס לוואלה! ספורט. "במשחק הראשון מול נתניה. היה לנו יותר קשה במהלך מחצית הראשונה, אבל הרבה שחקנים שלנו התעלו על עצמם ובהמשך המשחק, גם במשחק השני מולם יהיה בסדר".

שחקנים לא מעטים, ביניהם צ'אק אידסון וריצ'רד הנדריקס, אינם חוששים להצהיר "כי חסרונו של פרקינס מורגש", כשהם מזכירים ש"פרקינס היה אחד המנהיגים שלנו והציב סטנדרטים גבוהים בהגנה". "אני מסכים שתרמתי לקבוצה ושדרגתי את הגנה, אבל יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לחפות על חסרוני", מצטנע פרקינס בתגובה.

השחקן התייחס לתהליך החלמתו: "אני עושה את הכי טוב שאפשר. זה תהליך שצריך לעבוד עליו יום אחר יום. אעבוד קשה", הוא מבטיח. ומה לגבי משחק חצי הגמר מול ריאל מדריד בשבוע הבא? "מכבי עדיפים על ריאל מדריד, הם משחקים טוב, הם הקבוצה שלי והחבר'ה שלי אז ברור שהם עדיפים. אבל זה משחק אחד והכל יכול לקרות. כל עוד הם יעבדו קשה ויעשו הגנה הם יהיו פייבוריטים לנצח את המשחק", סבור פרקינס. אולם מנפק הצהרה מפתיעה: "אני לא בטוח שאגיע לברצלונה. אני לא יודע, נראה איך הרגל שלי. אולי לא אהיה שם".

דייויד פדרמן הצהיר לאחר פציעתו של השחקן כי "פרקינס בתוכניות של מכבי בעונה הבאה". על כך הגיב השחקן: "כולם מנסים לעשות את הכי טוב מהמצב שנוצר. אבל קודם כל אני צריך לשוב לשחק וזה כבר ישמח אותי להיות בסיטואציה שאני משחק. אז נוכל לדאוג לדברים אחרים ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully