וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולין: "חולמים להחזיר את ריאל מדריד לצמרת הכדורסל"

כדי לעשות זאת, מאמן הבלאנקוס ינסה לעצור את מכבי ת"א בחצי הגמר: "אם נשחק את הכדורסל שלנו, נגרום להם בעיות"

לאחר שדייויד בלאט וסימונה פיאנג'יאני כבר שוחחו עם אתר היורוליג, הגיע תורו של מאמן ריאל מדריד עמנואלה מולין להתראיין לקראת פיינל פור 2011 בברצלונה שייצא לדרך בעוד שמונה ימים. מי שהיה עוזרו של אטורה מסינה למשך שנים רבות קיבל בפתאומיות את תפקיד המאמן הראשי לאחר התפטרותו המפתיעה של מאמן-העל האיטלקי באמצע העונה, וכעת, לאחר שהיה בשוליים למשך שנים רבות, יערוך מולין את הופעת הבכורה שלו כמאמן ראשי בפיינל פור.

"אני בסך הכל נוהג במכונית שנוצרה על ידי מסינה. כשהוא עזב, קיבלתי את ההזדמנות", אמר המאמן האיטלקי בצניעות. "זהו הפיינל פור השמיני שלי, אבל הראשון כמאמן ראשי. אטורה אמר שהדבר הכי קשה בפיינל פור זה פשוט להגיע אליו. ואז, כשאתה מגיע, אתה צריך נסיון, אתה צריך אופי ואתה צריך קשיחות מנטלית למשך שלושה ימים. זהו רגע מיוחד בו הכל יכול לקרות. לא קל להניף את הגביע, אבל בשלושה ימים הכל יכול לקרות".

כאמור, אף שמולין הפך מאמן ראשי רק לפני מספר חודשים, הוא נמצא בנוף הכדורסל האירופי כבר שנים רבות. את מכבי תל אביב, יריבתו בחצי הגמר, הוא מאוד מכבד. "מכבי זה מועדון עם הרבה היסטוריה. מסיבות שונות, אני חושב שאנחנו והם קבוצות דומות. גם להם יש שחקנים שכבר היו במעמדים האלה. אני לא יודע מה יהיה המפתח במשחק, אבל הדבר הכי חשוב עבורנו יהיה להראות אופי, אפילו אם חלק מהשחקנים שלנו חסרי נסיון. אם נעשה זאת, יהיה לנו סיכוי לנצח".

מולין נשאל כיצד תתמודד קבוצתו עם סופוקליס שחורציאניטיס, והשיב: "סופו יהיה פקטור, אבל הוא לא הנשק היחיד שיש למכבי. ננסה לכפות את הסגנון שלנו, ננסה לתקוף אותו עם השחקנים הגבוהים שלנו. אם נצליח לשחק את הכדורסל שלנו, נוכל לגרום בעיות למכבי. אצלנו אין שחקן אחד שיוכל לנצח את המשחק לבדו, בנינו את העונה שלנו עם משחק קשוח והגנה חזקה עם הרבה שחקנים גבוהים".

לאחר שהוליך את ריאל מדריד לפיינל פור אחרי 15 שנות בצורת, גם מולין מבין את גודל המעמד וחשיבותו בהיסטוריה של הבלאנקוס, שכבר שנים רבות לא ידעו הצלחות באירופה. "אנחנו חולמים שמדריד תוכל לחזור לצמרת הכדורסל האירופי. היה עלינו לחץ גדול להגיע לפיינל פור, ולהגיע עם כל כך הרבה שחקנים צעירים, זה אומר שאולי ריאל מדריד תוכל לחזור לימים בהם היתה קבוצה חזקה באירופה ותושבת קבע בפיינל פור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully