וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "היריב שלנו בישראל זה רק אנחנו"

מאמן מכבי תל אביב לא התלהב אחרי הניצחון הדרמטי על אשקלון. אליהו: "היה משחק לא טוב". רבי: "מעודד מהמשחק"

מכבי תל אביב אכזבה מאוד, צלעה, אך בסוף הצליחה לגרד הערב (חמישי) ניצחון 92:96 על עירוני אשקלון לאחר הארכה. בעקבות הניצחון, סגרו הצהובים של דיוויד בלאט את העונה הסדירה במאזן 1:26, אך הציגו כדורסל הרבה פחות טוב ממה שהם יודעים. סביר להניח שמדובר בירידת מתח בחודש שלפני אירוע השיא של השנה, הפיינל פור של היורוליג, אך סגנית האלופה תהיה חייבת להיראות הרבה יותר טוב ובמהרה. מנגד, הקבוצה של אלי רבי תתמודד בפלייאוף מול מכבי חיפה כשלירוקים יהיה יתרון הביתיות. מישהו מוכן להמר על אשקלון?

מאמן סגנית האלופה, דיוויד בלאט, אמר בסיום: "זה לא היה משחק טוב שלנו ואשקלון שיחקה מצוין. אם חיפשנו משחק קשה לפני הפיינל פור, אז מצאנו אחד וטוב שכך. משחקי חוץ הם קשים, הליגה הישראלית טובה ולפעמים אתה מוצא את עצמך במצבים לא נעימים.

"אבל אם אנחנו מצליחים לחזור ולנצח גם בימים כאלה, זה אומר עלינו משהו. חוץ מבני השרון, אף קבוצה ישראלית לא ניצחה אותנו באף מסגרת העונה. לכן, היריב שלנו נכון להיום זה רק אנחנו".

על הפלייאוף, בו תפגוש מכבי את ברק נתניה, אמר המאמן: "אנחנו מכבדים את נתניה. הם מקבלים יחס ראוי לפני משחקים, אבל נדע לבוא ולשחק את הכדורסל הכי טוב שלנו על מנת לנצח. אנחנו צריכים להיות חכמים ולא פיקחים".

ליאור אליהו, הטוב במכבי הערב, אמר: "לא נכנס להסברים. היה משחק לא טוב. אולי זו ההרגשה של מחזור אחרון. אין לי הסבר מיוחד. באנו מוכנים, הם שיחקו מצוין ומגיע להם כל הכבוד". על המפגש מול ריאל מדריד בחצי גמר הפיינל פור, אמר אליהו: "נגד ריאל מדריד נבוא מוכנים יותר וזה סיפור אחר לגמרי".

אלי רבי: "זה מה שקורה שלא קולעים"

מאמן המארחת, אלי רבי, התייחס בסיום ליכולת של הקבוצה שלו: "ברגע שלא תקפנו ובחרנו ללכת על זריקות משלוש, לא קלענו. זה מה שקורה כשלא קולעים. אבל בסך הכל אני מעודד מהמשחק של הקבוצה. החל מהשבוע שעבר, במשחק מול הפועל חולון נוצר סגנון משחק שמאפיין את הקבוצה ואני מקווה שנמשיך ברמה הזו בפלייאוף. בחודשיים האחרונים עשינו הכנה לרגעים החשובים של העונה ואני מתכוון לפלייאוף מול מכבי חיפה כמובן".

קורי קאר, שהצטיין עם 29 נקודות, הוסיף: "מכבי תל אביב תמיד יודעת לחזור למשחקים. זו אחת הקבוצות הכי טובות באירופה. באנו למשחק בידיעה שאין לנו מה להפסיד, אבל העונה לא טובה מבחינתנו. אנחנו צריכים את האנרגיות האלה לפלייאוף בתקווה שנהיה בסדר ונעשה את מה שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully