וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרוז של הפועל ת"א שאל: "יש אורתופד באולם?"

21.4.2011 / 14:51

בהפועל ת"א המומים מהפציעה של מתן נאור, שסיים את העונה, הכרוז נעזר בקהל. אורי שלף: "אנחנו סובלים מביש מזל נוראי"

הפועל תל אביב ספגה אמש (רביעי) מכה לא רק בכל הנוגע לסיכוייה להעפיל בחזרה לליגת העל, אחרי שהפסידה בבית להפועל יקנעם/מגידו 85:81 בסדרת חצי הגמר (הטוב משלושה משחקים) ואיבדה את יתרון הביתיות.

האדומים גם איבדו כבר ברבע הראשון את מתן נאור, ששבר את עצם הבריח וגמר את העונה. לאחר פציעתו של נאור התרחש על הפרקט בהדר יוסף רגע שנראה כאילו נלקח מתוך סרט בורקס ישראלי, כשכרוז האדומים פנה אל הקהל ואמר: "אם יש אורתופד מומחה באולם, אני מבקש שיגיע לכאן".

בהפועל תל אביב הסבירו היום כי נאור חשש כי פרק את הכתף, ולמרות ששני רופאים של הפועל בדקו אותו, בקבוצה ניסו לבדוק האם ניתן להחזיר לו את הכתף במהרה למקום. אגב, להפועל תל אביב הסכם עם בית החולים "מאיר", אליו נשלח נאור, ולאחר זמן קצר התבררה חומרת הפציעה.

גל איתן שנפצע אמש גם הוא במהלך המשחק סובל מחבלה קלה בגב וישחק במשחק הבא במשמר העמק. בקבוצה היו מופתעים מאדריאן אוטר שעלה לשחק עם יד אחת לאחר שלא התאמן במשך ששת השבועות האחרונים.

מנהל הקבוצה אורי שלף: "אנחנו סובלים מביש מזל נוראי השנה בכל הנוגע לפציעות ובמיוחד מתן. יותר מהכל כואב לי עליו, ראיתי כמה הוא נאנק מכאבים אתמול וזאת כבר הפעם הרביעית שהוא נפצע העונה. זה מצב מאוד מתסכל בשבילו וכמובן שזו מכה רצינית בשבילנו כי הוא כבר לא יחזור לשחק העונה. אדריאן הוכיח אתמול איזה לב ענק ומחויבות אדירה יש לו וזה נותן לנו אופטימיות אדירה לקראת המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully