וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון: "רוצה שהעונה המסריחה הזאת תיגמר כבר"

13.4.2011 / 23:24

כך אמר הגארד לשחקני ירושלים. ההנהלה זועמת, אך השחקן לא הושעה. בקבוצה ישקלו להתיר את החוזה של קטש בסיום העונה

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל ירושלים נוצחה הערב (רביעי) על ידי מכבי אשדוד, וספגה את הפסדה השלישי ברציפות. נראה כי הקבוצה ממלחה מגיעה לישורת האחרונה של העונה כשהיא קורסת מבחינה מקצועית וקרועה מבחינה חברתית. ניתן לשער כי הדברים קשורים זה לזה, כי לוואלה! ספורט נודע שאחרי תבוסת הפועל ירושלים למכבי חיפה במחזור הקודם, וויל סולומון הייתה היה מעורב בתקרית מילולית לעיני אנשים במועדון. בנוסף, השבוע נשמע סולומון אומר מול פורום השחקנים: "אני רוצה שהעונה המסריחה הזאת תיגמר כבר".

"זאת לא הפעם הראשונה שהייתה בעיה עם סולומון העונה", אמר גורם במועדון. בעקבות גישתו והתנהגותו של סולומון בתקופה האחרונה, הנהלת המועדון הייתה כפסע מלהשעותו מהאימונים ומהמשחקים, מה שמראה על חומרת מעשיו של הקפטן לשעבר. קברניטי הפועל ירושלים ערכו עם הגארד שיחה, ולבסוף, לאור מצבה הרעוע של הקבוצה, הוחלט לא להענישו.

כזכור, וויל סולומון שימש קפטן הקבוצה עד לשובו של אורי קוקיה לכשירות, ובקבוצה ציפו כי גם ללא סרט הקפטן סולומון יתנהג בכמצופה ממעמדו כשחקן בכיר. אך למורת רוחם של קברניטי הקבוצה האמריקאי אכזב בגישתו והתנהגותו.

בגזרת המאמן, קטש חתום לשלוש עונות בירושלים, אבל בירושלים קיימת אכזבה רבה מהדרך של הקבוצה ומחוסר ההצלחה. בתום העונה ישקלו בקבוצה האם להמשיך את ההתקשרות עם קטש. "תעיפו אותו כבר", צרח אחד האוהדים לעבר הנהלה עם סיום המשחק, כשלא מעט אוהדים קראו למאמן להתפטר, כשברקע הופנו לעברו קריאות בוז רמות.

תגובת הפועל מגדל ירושלים: "לא הייתה שום תקרית או דבר חריג עם וויל סולומון. העובדה כי הקבוצה נמצאת כרגע בתקופה פחות טובה אינה מעידה כלל על הטענות המופרכות לפיהן שחקנים איבדו את המשמעת ואת המחויבות למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully