וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אחד המשחקים החזקים שלנו השנה"

13.4.2011 / 20:30

מאמן מכבי תל אביב התרשם מהיכולת של שחקניו בניצחון הקליל על נתניה. אידסון: "מקווים שהמומנטום יימשך בחודש הבא"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב המשיכה הערב (רביעי) לשייט בליגת העל עם 60:92 מוחץ על ברק נתניה, במשחק שצפוי להוות הקדמה לסדרת רבע הגמר הפלייאוף בין השתיים. הצהובים פתחו מבערים כבר ברבע השני ולא ספרו את הקבוצה שהקשתה עליהם בגמר הגביע בדרך לניצחון קליל.

"שיחקנו יוצא מהכלל", אמר דיוויד בלאט בסיום. "אני יודע שאין למשחק חשיבות ולא היתה סיבה חשובה במיוחד לתת את המשחק הכי טוב שלנו, אבל לדעתי זה היה אחד המשחקים החזקים שלנו השנה. השקענו והיה לנו פרגון, ומאוד אהבתי את מה שראיתי היום. בלי פרקינס אנחנו חייבים לשחק עם הרכבים טיפה שונים, לראות איפה אנחנו יכולים להרוויח קליעה ואולי קצת יותר גודל וריבאונד. זה כיף שחבר'ה רוצים לפרגן ונותנים מעצמם. בורשטיין היה טוב גם בהתחלה אבל נכנס לבעיית עבירות. בדקות שהוא שיחק הוא שיחק טוב כמו כולם".

צ'אק אידסון, שהוביל את הקלעים עם 20 נקודות, הוסיף: "הגענו ונתנו משחק טוב, היינו צריכים את זה. אנחנו מקווים שהחיבור והמומנטום יימשך גם לחודש הבא. כשמאבדים בחור כמו פרקינס כולים צריכים להיכנס ולתרום. גם בלי סופו, כולם היו צריכים להשלים את מה שהוא הותיר. מה שהביא אותנו לפה מלכתחילה זו התרומה של השחקנים. כל אחד צריך לעשות את התפקיד שלו, והכל יהיה בסדר".

בצד המפסיד היה אריק אלפסי שאמר: "לא כל כך האמנו שנצליח להיות צמודים. היינו במשחק ברבע הראשון אבל זה לא מספיק מול קבוצה כזאת. ננסה להיות חדים יותר מול ירושלים בבית כי זה משחק על החיים שלנו. אנחנו חייבים להיראות הרבה יותר טוב ולא להיות תלויים באף קבוצה. יש שחקנים שלא הופיעו היום, ואנחנו צריכים להביא אותם למשחק הבא. בלי משחק הפנים שלנו אין לנו מה להביא מול היריבות והיום לא היינו מספיק טובים. אני מקווה שהשחקנים יבואו עם אנרגיות אחרות כי היינו כבויים היום. אני מקווה שנבוא עם אמונה מול ירושלים".

שמוליק ברנר, שקלע 18 נקודות, הוסיף: "דיברנו על כמה דברים שרצינו לעשות ונכשלנו בדברים שסימנו לעצמנו. למכבי יש הרבה כלים ואי אפשר לעצור הכל אבל לא הצלחנו לעשות כלום, בעיקר נגד משחק המעבר שלהם. אנחנו גם לא קלענו באחוזים טובים, ועם הקבוצה של העונה קשה לנו לחזור ממינוס עשרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully