וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: המוליכות עלו ל-0:1 בסדרות הפלייאוף העליון

הפועל ת"א הביסה את קרית טבעון 61:83 עם הצגה של אוסברי, הבקעה גברה על לב השרון 79:93, יבנה על רמלה 69:83

לאחר 26 מחזורים והתערבות של בית הדין שהשפיעה על לא מעט קבוצות, יצא סוף סוף הערב (שלישי) הפלייאוף בליגה הלאומית בכדורסל לדרכו. בפלייאוף העליון לא נרשמו הפתעות מיוחדות בפתיחת הסדרות, כאשר הפועל תל אביב הביסה בקלילות את קרית טבעון 61:83, מ.כ. הבקעה גברה בלי בעיות מיוחדות 79:93 על הפועל לב השרון, ואליצור יבנה הכניעה את אליצור רמלה 69:83. ניצחון בית נוסף היה זה של הפועל יקנעם/מגידו, כאשר החבורה מהעמק ניצחה 94:96 את מכבי באר יעקב בתום הארכה.

בפלייאוף העליון, שמתקיים בשיטה של טבלה ולא של סדרות, רשמו הפועל כפר סבא/כוכב יאיר, עירוני רמת גן והפועל עפולה נצחונות על עירוני נהריה, מכבי הוד השרון והפועל בארי בהתאמה.

פלייאוף עליון

הפועל תל אביב - הפועל קרית טבעון 61:83

הקבוצה של שרון אברהמי יודעת שהולכים להיות לה חיים לא קלים בפלייאוף ללא אדריאן אוטר, אך הפתיחה הערב היתה חלקה למדי. בריאן אוסברי ומתן נאור בלטו בשורות האדומים בפתיחה, ולאחר שהמארחת הוליכה 28:38, היא למעשה רק הגדילה את הפער עוד ועוד עד הסיום. אוסברי היה ענק עם 31 נקודות ו-13 ריבאונדים עבור המנצחת, נאור הוסיף 16 ו-9 ריבאונדים. מנגד, בן סטרונג (19 נקודות, 10 ריבאונדים) וקובי אייזיק (11) היו היחידים שקלע בספרות כפולות עבור טבעון, שמפגרת כעת 1:0 בסדרה.

מ.כ. הבקעה - הפועל לב השרון 79:93

אלופת הליגה הלאומית מהשנה שעברה המשיכה במומנטום המצוין שלה מהעונה הרגילה, והופיעה למשחק עם חמישה ניצחונות מששת המשחקים האחרונים. אלא שהפעם לקח זמן לשחקנים של אבי אשכנזי להשתלט על המשחק אחרי שהמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 45:47. ברבע השלישי הבקעה הצליחה לייצר לעצמה יתרון, אבל לורנזו וויד שמר את לב השרון בתמונה עם נקודות חשובות. דילייני ושלשה מצוינת של נעם מטלון הורידו את הבקעה ביתרון שבע בסיום הרבע, ופתיחה מוחצת של הרבע האחרון סגרה את הסיפור. דילייני סיים עם 30 נקודות, כשאיתי לב עזר לו עם 18 נקודות ו-12 ריבאונדים. סטפון ברדפורד קלע 16 נקודות ותרם גם 13 כדורים חוזרים. בצד המפסיד, וויד סיים עם 21 נקודות ועשרה ריבאונדים.

אליצור יבנה - אליצור רמלה 69:83

יבנה, שסיימה את הליגה הרגילה במקום השלישי, שמרה על יתרון הביתיות והשיגה ניצחון שביעי משמונת המשחקים האחרונים שלה נגד הקבוצה של חנן הירשוביץ, שהצליחה להשתחל לפלייאוף ברגע האחרון בזכות סיום עונה מצוין שכלל שמונה ניצחונות והפסדים רק להפועל תל אביב ולבקעה. יבנה לא הצליחה לברוח במשחק, אבל היתרון שלה מהמחצית הראשונה (33:40) נשמר לאורך הרבע השלישי וגם בדקות האחרונות רמלה המשיכה לרדוף וסיימה עם ההפסד. ניר גולן להט הערב עם 26 נקודות וקייל ווילסון קלע 16. אצל רמלה אילן ברקוביץ' היה הבולט עם 18 נקודות.

הפועל יקנעם/מגידו - מכבי באר יעקב 94:96 (אחרי הארכה)

המשחק הדרמטי ביותר של המחזור הוכרע רק בתום 45 דקות. דקה לסיום הראה לוח התוצאות 92:92, אלא ששלשה גדולה של כרמל בוכמן (הנקודות היחידות שלו במשחק) למעשה התבררה כסל הניצחון. במצב של 94:96 לזכות המארחים קיבלה באר יעקב צ'אנס לשלוח את המשחק להארכה שניה, אך יועד בית יוסף איבד את הכדור, והקבוצה מהעמק עולה ל-0:1 בסדרה. רמון קלמנטה כרגיל הוליך את קבוצתו עם 27 נקודות ו-10 ריבאונדים, בעוד מנגד 30 נקודות של ג'רמיין הול לא הושיעו את באר יעקב.

פלייאוף תחתון

הפועל כפר סבא/כוכב יאיר - עירוני נהריה 85:108

המארחת הוליכה לאורך כל המשחק, ולא התקשתה להשיג ניצחון קליל. אריק טריימל הוליך את המנצחים עם משחק גדול של 30 נקודות ו-12 ריבאונדים, בעוד אבירם זליקוביץ' הוסיף 24 ועומר רוב 21. את נהריה הוליכו אסף אוחנה (26) וג'רון רוברטס (18).

עירוני רמת גן 84 – מכבי הוד השרון 65

יריב יצקן הבלתי נגמר נתן את הטון ברבע הראשון, שלמעשה סגר את הסיפור. מפיגור 25:9 הוד השרון כבר לא הצליחה לחזור, ואפילו לא היתה קרובה בכלל לצמק את היתרון הגדול של המארחת. אייזק רוזנפלט הוליך את רשימת הקלעים עם 19 נקודות ו-16 ריבאונדים, בעוד מנגד רק שלושה שחקנים קלעו בספרות כפולות, והוביל אותם גרי גנדל עם 11 בלבד.

הפועל בארי - הפועל עפולה 89:85

משחק הפכפך שהלך צמוד עד השניות האחרונות. חצי דקה לסיום קבע בריאנט מרקסון 84:87 לאורחים. גיא דותן נשלח אל הקו בצד השני, אך החטיא זריקה אחת, ומנגד סגר טל דן את הסיפור עם שתי זריקות עונשין מוצלחות. דן הוביל את המנצחים עם 21 נקודות, 5 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, מרקסון הוסיף 20. מנגד קלע חיים ברבי 19 לבארי, שקיבלה גם 18 מהרן שיפמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully