וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זכתה בגביע המדינה לנוער

קבוצתו של אריק ג'מייטיס, שהפסידה לגליל את האליפות בעונה שעברה, נקמה בה עם 57:74 גדול בגמר והניפה את הגביע

הנקמה הושלמה. כשנה לאחר שהפתיעה הפועל גליל עליון את מכבי תל אביב בליגת הנוער בכדורסל וזכתה באליפות, נפגשו הערב (שני) שתי הקבוצות כשעוד תואר מונח על השולחן, אבל הפעם היתה ידיהם של הצהובים על העליונה. מכבי תל אביב היתה עדיפה ברוב שלבי המשחק והוכיחה הרבה בגרות כשהביסה את הקבוצה מהצפון 57:74. שחקניו של אריק ג'מייטיס חגגו במשך דקות ארוכות על הפרקט והניפו את הגביע, ועתה יתרכזו שוב בליגה, במאבקם להדיח את גליל מראשות הטבלה, ובהחזרת תואר האליפות.

הצהובים פתחו עם הרבה התלהבות והלכו פנימה אל בן אלטיט הענק, שעשה את העבודה פעם אחר פעם, הגיע ל-10 נקודות עוד ברבע הראשון, והריץ את חבריו ליתרון 14:22 בסיום הרבע הראשון. גליל חזרה למשחק כשהחלה ללחוץ ולהגביל את אלטיט, השלשות החלו להיכנס, ושלשה של בר מאור סגרה קאמבק שהעלה את האדומים ליתרון. המשחק החל להיות צמוד מאוד, ולמחצית ירדו שתי הקבוצות בשיוויון 31:31.

מכבי שוב היתה זו שעלתה ממוקדת יותר בפתיחת הרבע ורצה ל-4:12 בראשותו של כליפה, והוליכה 40:52 לפני הרבע האחרון. שחקניו של זיו ברתנא ניסו ללחות כדי לחזור למשחק, אבל הצהובים לא עצרו, עלו ל-15 הפרש ומשם כבר לא הצליחה גליל לחזור. בן אלטיט הוליך את קלעי הצהובים עם 14 נקודות ו-5 ריבאונדים, בעוד את הפועל גליל עליון הוליך בר מאור עם 12 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully