וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אני אחראי להכל, צריך ללמוד מזה"

10.4.2011 / 22:12

מאמן ירושלים לקח על עצמו את התבוסה בחיפה אך הבהיר: "זה לא משבר". גורקה: "החבר'ה הבינו שאם נהיה ביחד יהיה בסדר"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

הפועל ירושלים המשיכה הערב (ראשון) במומנטום הרע שלה במחזורים האחרונים, ואחרי ההפסד הביתי מול גלבוע/גליל הגיעה תבוסה מביכה 79:58 בנשר מול מכבי חיפה המתאוששת, שכבר מרשה לעצמה לחלום על המקום השמיני בזכות המהפך שעברה תחת הנהגתו של מיקי גורקה.

"זה לא משבר", אמר עודד קטש בסיום. "לא כל הפסד הוא משבר. ככה זה. זה מאוד אופייני לשלבים האלו של העונה שקבוצות תחתית נלחמות על החיים שלהן. דווקא הגנתית היינו יחסית בסדר, אבל קלענו באחוזים של סדרת פלייאוף יוונית. אני מייחס את ההפסד לאיך שחיפה נראו היום. הם שמרו מצויין ומגיע להם את כל הקרדיט. הם באו וניצחו אותנו. לא היינו מספיק אגרסיביים. לא הגיע לנו לנצח. יש הרבה מקרים שבהם אני רוצה לעשות רוטציה רחבה, אבל היום זה לא המקרה. ניסיתי למצוא הרכב שייתן לנו יכולת התקפית ראויה, כי הגנתית הצלחנו לעשות עצירות אבל לא הצלחנו לתרגם זאת להתקפה. אני אחראי לכל מה שקורה פה, מהרגע הראשון עד לאחרון, אבל על האחריות האישית נדבר בסוף העונה. צריך ללמוד ממה שקרה פה ולדעת שלא יהיו משחקים קלים".

בצד המנצח היה מיקי גורקה, מאמנה השלישי של חיפה העונה והראשון שהצליח לגרום לה לממש את הפוטנציאל. "אני לא קוסם, אני מאמן כדורסל", אמר גורקה אחרי הניצחון. "אני מנסה להוכיח בכל יום שאני ראוי לתפקיד. קיוויתי, היתה לי פנטזיה שזה יקרה. אני מוריד את הכובע בפני השחקנים שביצעו את כל מה שדיברנו עליהם. האנרגיות באות עם ניצחונות. החבר'ה הבינו שאם נהיה ביחד דברים יתחילו להיות בסדר. חבל שיש רק עוד שני משחקים. כרגע אנחנו צריכים רק לעשות את המקסימום לצאת מהפלייאוף התחתון, אנחנו צריכים לנצח את בני השרון במחזור הבא ולקוות שנתניה ימעדו".

אלישי כדיר, שקלע 13 נקודות וקטף 10 ריבאונדים, הוסיף: "מאז שמיקי הגיע ראו שיפור במשחק שלנו. אנחנו בסוג של מומנטום חיובי אחרי מכבי בשבוע שעבר, והיום שיחקנו טוב ושמרנו טוב. עבורנו זה המפתח. הרבה פעמים הלך לנו טוב והיינו באנרגיות, אבל ברגע שזה טיפה לא הולך, לא היתה לנו הגנה. עכשיו יש לנו לאן לחזור ואנחנו יכולים להמשיך במומנטום ההתקפי. כיף לי לבוא לאימונים, וזה הרבה בשבילי. דברים יותר זורמים, האווירה בחדר ההלבשה היא טובה וזה מדהים לי להיות חלק מזה. אנחנו מקווים שנצליח לסיים במקום השמיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully