וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו פריג'יוני: "למכבי תל אביב יש יותר ניסיון"

שחקנה של ריאל מדריד התייחס להבדלים בין קבוצתו לבין הצהובים: "ב-2005 מכבי הייתה נהדרת, היום זו קבוצה שונה"

אחרי הניצחון החשוב על ולנסיה במשחק החמישי בסדרת רבע הגמר, ריאל מדריד רעבה להניף את התואר, והעובדה שמכבי תל אביב היא זו שניצבת מול הבלאנקוס לא מפחיתה מהתקוות שלהם לזכות בגביע. אתמול (שישי) התראיין פבלו פריג'יוני הארגנטינאי לעיתון 'אולה' והתייחס ליחסי הכוחות הצפויים בפיינל פור.

"זה כיף לשחק בעוד פיינל פור בשנה שהתחילה עם בעיות", אמר פריג'יוני, עבורו זה יהיה הפיינל פור החמישי בקריירה. "אין הרבה שחקנים שזכו בתואר עם שתי קבוצות שונות. התואר האירופי זה משהו שעדיין חסר לי". על העימות הצפוי עם הצהובים, אמר פריג'יוני: "מכבי שונה כעת. מכבי של 2005 הייתה קבוצה נהדרת. אם נשחק טוב, תהיה לנו אפשרות להעפיל לגמר. זה לא יהיה פשוט מכיוון שיש להם יותר ניסיון. יש לנו קבוצה עם הרבה שחקנים צעירים שמשחקים בעונתם הראשונה ביורוליג".

פריג'יוני נשאל גם על היחסים עם קבוצת הכדורגל של ריאל מדריד, ועל העובדה שכריסטיאנו רונאלדו הגיע למשחק האחרון כדי לצפות בקבוצת הכדורסל בפעולה, והשיב: "הם בדרך כלל מגיעים כדי לצפות במשחקים. רונאלדו וקאקה הם אלה שבאים לעיתים קרובות. פגשנו אותם בארוחת הכריסמס שהמועדון ארגן. פרננדו גאגו שלח לי הודעה (אחרי המשחק) והזמנתי אותו למסיבה".

פריג'יוני התייחס גם להשפעה של עזיבת אטורה מסינה, ואמר על כך: "היינו בשוק. לא ציפינו לזה. ניסיתי לשנות את ההחלטה שלו ודיברתי איתו על האפשרות שהוא יישאר, ועשיתי את זה בפני הקולגות שלי, אבל זו הייתה החלטה סופית. זה עצוב. היה עדיף שהוא היה נשאר עד סיום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully