וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "נדע מה יקרה אחר הצהריים"

6.4.2011 / 9:31

יו"ר מכבי תל אביב המריא לברצלונה והצטרף לדייויד פדרמן כדי לנסות למצוא פיתרון למניעת קיום גמר הפיינל פור ביום הזיכרון

ברני ארדוב

שמעון מזרחי המריא הלילה (בין שלישי לרביעי) לברצלונה על מנת להיפגש עם מנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומיאו בניסיון נואש להגיע לפיתרון בסוגיה שמעסיקה את כולם בימים האחרונים - קיום משחק גמר היורוליג בערב יום הזיכרון. יושב ראש מכבי תל אביב מצטרף לדייויד פדרמן, שהמריא אתמול לברצלונה. לוואלה! ספורט נודע כי במהלך הפגישה מתככנים ראשי מכבי לערוך מצגת בה יוצגו אוהדי מכבי באירועי הפיינל פור השונים- כגון במוסקווה, פראג ומדריד, בכי להציג את כוחה וההשפעה של מכבי וקהל אוהדיה בפיינל פור.

שמעון מזרחי אמר לפני המראתו: "אין לי הערכות. אנחנו נחזור ונדע יותר אחר הצהריים. מי שג'ורדי יקבע זה מי שיהיה בפגישה מטעמם". אתמול אמר פדרמן: "מתוכננת לנו בצהריים פגישה עם ג'ורדי ברתומיאו. ניפגש עימו ונשמע בפגישה מה קורה". פדרמן הוסיף כי הפגישה נקבעה אתמול, אולם הדף את ההשערות לגבי השתתפותם של הצהובים בפיינל פור או היעדרם ממנו. "כל ההערכות לפני הפגישה הן ספקולציות. אנחנו לא אופטימיים ולא פסימיים ולא כלום. נלך לפגישה ונראה מה קורה", הבהיר הבעלים.

בראיון שהעניק אתמול מנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומיאו (ראו לינק בתחתית הידיעה) הסביר הספרדי חלק מהקשיים הלוגיסטיים הכרוכים בשינוי מועד המשחק: "חלק מהבעיות עולות בגלל שתחנות טלוויזיה חשובות ורשתות שידור שואלות את עצמן עד כמה זה אפקטיבי לשנות את לוח הזמנים", הסביר ברתומיאו. ואכן מספר רשתות שידור, ביניהן מיוון, מסרבות לשנות את שעות השידור, כשחלק מהן מאיימות בתביעה. "אנחנו מדברים עם הספונסרים, עם הטלוויזיה ובודקים את הזזת שעת המשחק וההשלכות לכך", סיפר ברתומיאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully