וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון פרקינס ייעדר תשעה חודשים

30.3.2011 / 16:59

גארד מכבי ת"א נותח ורופאו סיפר כי הליך השיקום יהיה ארוך מהצפוי: "זו פציעה קשה לשחקן כדורסל. מאחל לו שימשיך בקריירה"

ברני ארדוב

ההערכות הראשוניות לפיהן דורון פרקינס ייעדר כחצי שנה התבדו. גארד מכבי תל אביב שסובל מקרע של שתי רצועות וקרע במיניסקוס נותח היום (רביעי) בבית החולים "אסף הרופא" על ידי צוות בראשותו של ד"ר גבריאל אגר. בסיום הניתוח סיפר ד"ר אגר: "הניתוח עבר כמצופה, אבל הפציעה שלו היא די חמורה בשביל שחקן כדורסל. הוא יצטרך לעבור תהליך שיקום של לפחות תשעה חודשים. אני מקווה שלאימוני ריצה הוא יחזור מוקדם יותר מכך ואני מאחל לו שימשיך בקריירה הנהדרת שלו".

המשמעות היא שפרקינס לא יוכל לפתוח את העונה הבאה. הגארד, שנמצא מרגע הפציעה אמש בליווי צמוד של פיזיותרפיסט הקבוצה, רפי וירשובסקי, צפוי להיות מאושפז מספר ימים בבית החולים.

גור שלף ואביו של דורון פרקינס, מלווין, המתינו לשחקן בעת שעבר את הניתוח. אביו של השחקן אמר היום: "אני יודע שהוא נפצע קשה והמנתחים הבטיחו שיטפלו בו כפי שצריך. אני מרגיש מבורך שהוא לא נפצע באופן חמור יותר. אנשים פה דואגים לו, בכוונתי להישאר יותר מהמתוכנן בישראל בכדי לוודא שהכל בסדר".

הפורוורד, ריצ'רד הנדריקס, התייחס לפציעתו של החבר הטוב: "זו מכה קשה עבורנו", אמר הנדריקס ל"וואלה! ספורט", "לספוג פציעה כזאת בשלב כזה של העונה זה קריטי. אבל יש לנו קבוצה מאוחדת שתומכת אחד בשני ואם נתמוך אחד בשני על המגרש כמו מחוץ לו עדיין נשיג את המטרות שלנו כקבוצה. גם בשביל פרקינס עצמו שהיה המנהיג שלנו כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully