וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "לפעמים אני מופתע כמה שחקנים יש לנו בספסל"

20.3.2011 / 23:05

מאמן ירושלים חגג את הניצחון על בני השרון וחזרתו של רנדל: "חיכינו לזה הרבה זמן". שמיר: "לא הצלחנו לעצור אותם"

ספורט 5

כמה אנרגיה השתחררה הערב (ראשון) במלחה, שם ניצחה הפועל ירושלים 90:99 את בני השרון על מנת להתבסס במקום השני. האדומים של עודד קטש הציגו משחק התקפה מצוין, ונראה שלראשונה מזה זמן רב המאמן יכול להיות אופטימי מאוד. "אנחנו בתקופה טובה. חזרנו לקצב שלנו, בטח מבחינה התקפית", אמר המאמן האדום. "זה היה ניצחון מאוד חשוב עבורנו. היה משחק ברמה גבוהה. אני מרגיש טוב את הקבוצה לקראת הפלייאוף ולקראת סיום העונה. זה הסגל שיסיים את העונה, כרגע אין שום דבר שעומד על הפרק".

זמן רב חיכה עודד קטש לקבל בחזרה את בריאן רנדל, והערב זה קרה. הפורוורד האמריקאי הנהדר אמנם לא שיחק הרבה, אך קטש פשוט מאושר מחזרתו. "אין ספק שהוא דומיננטי והוא שחקן מרכזי אצלנו. אני מאוד מרוצה מאיך שהוא מתקדם, חזרה מפציעה יחסית ארוכה זה לא דבר פשוט. אנחנו הרבה יותר רחבים. עם סגל שחקנים כזה, אפשר להעלות הרבה מאוד הרכבים. חיכינו לזה הרבה מאוד זמן. לפעמים אני מסתכל על הספסל כשאני רוצה להכניס שחקן ואני לא מאמין כמה שחקנים יש. אין ספק שהחזרה של בריאן עזרה והוסיפה הרבה שקט לקבוצה".

משה מזרחי הוסיף: "אני חושב שאחרי ההפסד מול מכבי קיבלנו סטירה לא נעימה, והדרך הכי טובה זה לעבוד קשה כדי לצאת מזה. המשחק נגד חולון נתן לנו המון ביטחון. אנחנו קבוצה טובה ואנחנו יכולים לשחק טוב אם אנחנו עושים טקטית מה שמבקשים מאיתנו. כשאנחנו משחקים מבחינה התקפית עם פרגון ואחוזים כאלה, קשה מאוד לנצח אותנו כאן במלחה".

מנגד, החמיא דן שמיר לקבוצה המנצחת: "אני חושב שירושלים שיחקו היום כדורסל מאוד יפה, הסיפור של המשחק זה שלא הצלחנו לעצור אותם. זו קבוצה שכשהיא משחקת כמו שהיא משחקת קשה לעצור אותה. אנחנו באנו לעבוד, אבל לא הצלחנו".

ארז כץ סיכם: "אנחנו קצת מאוכזבים אחרי הפסד כזה לירושלים. הם קלעו מדהים היום, הגיע להם לנצח, ואנחנו מבחינתנו נמשיך לעשות את העבודה כדי לשמור על המקום השלישי שלנו. כמו שכולם יודעים, בליגה הזו לא כל כך משנה אם מסיימים מקום שני או שלישי. הפסדנו שני משחקים קשים בשבועות האחרונים ומכאן אנחנו נעשה את העבודה כדי לסיים את העונה כמו שצריך". קפטן בני השרון נשאל על חזרתו לאולם בה גדל, והשיב: "זה כיף לחזור למלחה, זה מעלה זכרונות, מזכיר ימים שהייתי הרבה יותר צעיר. גדלתי בעיר הזו ותמיד כיף לחזור לפה. אני רוצה לחזור פעם ולצאת עם ניצחון, אני לא זוכר אם זה קרה לי".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully