וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן ענבר: "אם מגיע לנו גביע אירופה, ננצח בצרפת"

מאמן רמלה קיבל את ה-61:61 עם אראס במשחק הראשון של גמר היורוקאפ. גרינבוים: " לא היינו מוכנות לאגרסיביות שלהן"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

חמוץ מתוק, כך בוודאי ניתן לתאר את רגשותיהם של שחקניות אליצור רמלה הערב (חמישי). מחזיקת הגביע הישראלית כבר פיגרה ב-12 הפרש מול אראס הצפרתית במשחק הראשון של גביע היורוקאפ, אך קאמבק גדול ברבע האחרון כפה שוויון 61:61. כעת הכל פתוח לקראת משחק הגומלין המכריע בצרפת בשבוע הבא, אך שחקניותיו של עדן ענבר כשלו בהשגת המקדמה הרצויה, מה שהופך את המשימה בשבוע הבא לקשה מאוד.

"צריך להיות כנים. בתחילת המשחק לא לזה פיללנו, והמשמעות היא שזה משחק אחד על כל הקופה", אמר ענבר בסיום, והסביר: "אם אנחנו עשויים מחומר שמגיע לו לקחת את גביע אירופה אז ננצח בצרפת וזה מה שצריך להיות. אמרתי מראש שזה לא הולך להיות פשוט - זה גמר גביע אירופה".

ריבי גרינבוים הסבירה כמה קשה היה הערב מול הצרפתיות: "ראינו וידאו, ידענו כל מהלך שלהן בהתקפה, אבל אנחנו השחקניות לא הפנמו כמה חזק הם משחקות, כמה חזקות הן בהגנה. זאת הקבוצה הראשונה ששיחקו אגרסיביות בהגנה כמונו אם לא יותר, ולזה לא היינו מוכנות. היום היינו חייבות להיות אגרסיביות מאוד בהתקפה דווקא, ואת זה לא עשינו".

שי דורון התייחסה לפציעתה בקרסול כבר בדקות הראשונות כשאמרה: "היה מבאס, אבל אני שמחה שהקבוצה נשארה יחד ושנגמר בשוויון". על החוויה של לראות את המשחק מחדר ההלבשה תוך שהיא מקבלת טיפול בזמן שחברותיה על הפרקט, אמרה: "הייתי בטירוף, צרחתי ובסוף העמידו אותי על הרגליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully