וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן ענבר: "מקווה שלא יהיה רגע אחד של שקט באולם"

16.3.2011 / 18:22

מאמן אליצור רמלה מוכן לגמר היורוקאפ (ה', 19:00, 1 ו-HD) נגד אראס. שי דורון: "ההפרשים בסדרה הזו יהיו חשובים מאוד"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אליצור רמלה תעשה היסטוריה בכדורסל הנשים, כאשר תארח מחר (חמישי) את אראס הצרפתית במסגרת המשחק הראשון בגמר היורוקאפ (19:00, שידור ישיר בערוץ 1 ו-1HD). רמלה היא הקבוצה הישראלית השנייה המגיעה למעמד זה, לאחר רמת השרון שעשתה זאת בגביע רונקטי בשנת 1999, והפסידה בגמר. הקבוצה של עדן ענבר עברה עד כה דרך קשה מאוד כדי להגיע למעמד הגמר, ובדרך גברה על דינמו מוסקבה וספרטק נוגינסק הרוסיות, גראן קנאריה הספרדית ואתינאיקוס היוונית.

שחקניות אליצור רמלה חוגגות. נמרוד סונדרס
בדרך לעוד רגע של אושר? שחקניות רמת השרון/נמרוד סונדרס

רק בשבוע האחרון זכתה רמלה בגביע המדינה, לאחר ניצחון בגמר על מכבי רמת חן, ובקבוצה מקווים למשוך את ההתלהבות וההמולה מסביב לקבוצה לתוך הגמר והציפייה היא שהאולם ברמלה יהיה מלא לקראת המשחק. המאמן עדן ענבר הדגיש בפני השחקניות כי הוא מצפה מהן להציג את אותה רמת אינטנסיביות כמו במשחקים האחרים באירופה, ולהמשיך לעשות את הדברים שהוביל את הקבוצה להישג זה.

"עבדנו קשה מאוד כדי להגיע לרגע הזה, ואני חושב שאנחנו מוכנים", סיפר עדן ענבר, מאמן אליצור רמלה, במסיבת העיתונאים. "אני מקווה שנעשה עבודה טובה במחצית הראשונה של הסדרה הזו כדי שביום חמישי הבא נשלים את העבודה, והמטרה עכשיו היא ברורה - לקחת את הגביע. אני מקווה מאוד שזה מה שיקרה, ושלא יהיה כיסא אחד פנוי, כי באראס לא יהיה כיסא אחד פנוי. אני מקווה שלא יהיה רגע של שקט כדי שהקהל יהיה השחקן השישי שלנו. באירוע כזה לקהל יש השפעה גדולה, ואני מקווה שנעשה את העבודה כמו שצריך".

שי דורון גם היא נרגשת לקראת המעמד, וסיפרה: "עבדנו כל העונה בשביל הדקה הזו. המטרות שלנו בתחילת העונה היו ברורות - גביע, שבוצע, גביע אירופה שאנחנו מסתכלות רק עליו עכשיו, אבל חשוב מאוד לזכור שזו רק מחצית. ההפרשים בסדרה הזו יהיו חשובים מאוד, ואני מקווה שהסלים הקשים פה ברמלה יקשו עליהם. לא הייתי רוצה להיות בצד שלהם היום. בכל מקרה, אני מקווה להביא את הגביע לארץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

היריבה מדורגת שביעית בליגה הצרפתית

רמלה תפגוש במשחק הגמר את קבוצת אראס הצרפתית, שעברה בתום שני משחקים צמודים את צ'ווקאטה הרוסית. הקבוצה הצרפתית ניצחה במשחק הביתי 66:67, ובמשחק ברוסיה יצאה עם תוצאה מדהימה 67:67, שהספיקה לה כדי לעלות למשחק הגמר. הצרפתיות, שיארחו את משחק הגומלין בשבוע הבא, מודרכות על ידי המאמן המקומי, ברונו בילר, הגיעו לישראל אמש וערכו הערב את האימון המסכם לקראת המשחק.

הקבוצה הצרפתית מדורגת רק במקום השביעי בליגה המקומית, עם מאזן של 10 ניצחונות אל מול 9 הפסדים, והיא אחת הקבוצות הוותיקות בכדורסל הנשים הצרפתי לאחר שהוקמה כבר בשנת 1946. הסגל של הקבוצה מתבסס על השחקניות המקומיות, אך שתי השחקניות המובילות הן דווקא זרות: הקונגולזית פאולין אקונגה נסימבו (1.87), היא השחקנית המובילה עם 17.2 נקודות ו-7.2 ריבאונדים בממוצע ביורוקאפ, ולצידה מככבת הגארדית האמריקאית ליילאני מיטשל (1.65), שחקנית ניו יורק ליברטי, שזכתה בעונה שעברה בתואר השחקנית המשתפרת של ה-WNBA. הכוכבת המקומית של אראס היא שחקנית נבחרת צרפת ג'ואן גומיס, שזכתה ב-2004 עם ולנסיין בתואר היורוליג.

מיטשל ללני, שחקנית אראס: "אנחנו שמחות להיות כאן. אנחנו מתרגשות לקראת המשחק. לשתי הקבוצות הייתה עונה טובה. אני בטוחה שהן מתרגשות בדיוק כמונו. אנחנו צריכות לשחק חזק, לעשות חיים ושהקבוצה הטובה ביותר תנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully