וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "אני רוצה להאמין שהשחקנים נותנים הכל"

6.3.2011 / 22:51

אשקלון שוב הפסידה, מאמנה אובד עצות: "סף השבירה שלנו נמוך". אלפסי: "הניצחון על ראשל"צ - בזכות הגיבוי שקיבלתי"

המשחק המרכזי בליגת העל אמנם היה הערב (ראשון) ביד אליהו, אלא שגם באשקלון התקיים משחק משחק, כאשר בני השרון הנחילה לקבוצת התחתית המאכזבת של אלי רבי הפסד נוסף, הפעם 89:79. "עיקר הבעיה שלנו זה בהגנה, קיבלנו הרבה נקודות בצבע וירד לנו הבטחון", אמר רבי המאוכזב בסיום. "סף השבירה שלנו נמוך, נצטרך לקוות שמשחק הבא ייראה יותר טוב. אני רוצה להאמין שהשחקנים שלנו נותנים את כל מה שצריך. אני לא מתכוון לתרץ כי זה מצב נתון, היריבה שלנו ביצעה את המהלכים שלה בצורה טובה ושיחקה על היתרונות שלה. שילמנו מחיר במזומן".

מנגד, דן שמיר דווקא חגג ניצחון רביעי רצוף ובני השרון נראית אולי כמו הקבוצה החמה בליגה. "היינו צריכים לעבור התחלה לא טובה ואני שמח שעשינו את זה עם בגרות", אמר מאמן בני השרון. "הסיבוב השלישי בנוי מהרבה משחקים כאלה ויהיו משחקים על מיקום לקראת הסוף –המטרה שלנו היא כמובן להיות בפיינל פור. כולן רוצות לסיים מקום שני או שלישי ואנחנו יכולים לעשות זה".

בן רייס, שהמשיך במגמת השיפור שלו עם 13 נקודות ללא החטאה ל-2, התייחס ליכולתו בשבועות האחרונים כשאמר: "כן, יש שינוי, אני מקבל ביטחון מהמאמנים ומהצוות ויש לי אינטרס להיות טוב בשביל הקבוצה. גם אם אני עושה טעות אני יודע שהכל בסדר כי הקבוצה צריכה אותי ואני שמח על זה".

ראשון לציון שוב הפסידה. בירנבוים: "אין סיבה שנהיה שבעים"

במשחק הנוסף של הערב גברה ברק נתניה 88:102 בביתה על מכבי ראשון לציון, ושוב הוכיחה כמה היא לא יציבה העונה - הפעם לחיוב. "הניצחון הזה שייך לבעלים של הקבוצה, שנותנים לי שקט לעבוד, אני לא חושב שיש קבוצת תחתית שמקבלת גיבוי כזה", אמר אריק אלפסי בתום המשחק. "הבאנו עכשיו חיזוק של שני שחקנים שאני מאמין שיעזרו לנו. אנחנו שואפים למקומות יותר גבוהים, אנחנו לא רוצים להסתכל למטה. אנחנו רוצים לטפס קדימה, ליצור מומנטום של ניצחונות, ליצור רצף של כדורסל טוב. זה מתחיל באיך שאנחנו נראים באימונים, שחקנים פה צריכים להתעורר".

אריק מקולום, שנתן את אחד ממשחקיו הטובים העונה עם דקות משחק מרובות לשם שינוי, דיבר על מעמדו בקבוצה: "אני מנסה למצוא את המקום שלי, אני תמיד בא ונותן את הכל. אני עובד קשה כל החיים ואני חושב שמגיע לי לשחק".

מנגד, ראשון לציון, שעד לא מזמן היתה הקבוצה הלוהטת בליגה, רושמת הפסד נוסף שמוציא מעט אוויר מהמערכת הכתומה. "לא שיחקנו טוב, הרבה חבר'ה לא היו במשחק, לא התאימו את עצמם, ולא היו מרוכזים מספיק", הודה אפי בירנבוים. "אם אנחנו שבעים? לא חשבתי לכיוון הזה. אין לנו סיבה להיות שבעים. אנחנו מרגישים שאנחנו שווים עם כולם, אבל אם אנחנו לא באים מרוכזים, זה מה שקורה".

יהוא אורלנד הוסיף: "נתניה באו יותר נחושים מאיתנו היום, וזה עשה את ההבדל. מבחינת הכישרון בין הקבוצות זה שווה, היום לא הבאנו את הדברים הטובים שלנו, והם באו נחושים, וכל הכבוד להם. לא צריך לקרוא לזה התפרקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully