וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה את קאחה לבוראל

יומיים אחרי שגברה על מכבי ת"א, הקטלאנים פירקו את יריבתם האפשרית בהצלבה 66:89. 7 נקודות לניסים בניצחון נימבורק

נימבורק אמנם הודחה מהיורוקאפ אחרי שלא הצליחה לאסוף ולו ניצחון אחד בחמשת משחקיה בשלב הטופ 16, אבל לפחות בליגה האדריאטית הקבוצה הצ'כית מתאוששת מהמחזורים האחרונים. אחרי שני הפסדים, קבוצתו של ננו גינזבורג ניצחה בבית את שירוקי 59:73 אך היא עדיין עם מאזן שלילי של עשרה ניצחונות לעומת 12 הפסדים.

נימבורק פתחה בטירוף את הרבע הראשון והובילה מול הקבוצה הבוסנית 11:24 אחרי עשר דקות של משחק, אבל שלושת הרבעים הבאים היו צמודים, כשנימבורק הצליחה לשמור לעצמה את היתרון והניצחון. אפיק ניסים, שחקנה של נימבורק שיחק 23 נקודות שבהן הוא קלע שבע נקודות, הוריד שישה ריבאונדים וחילק אסיסט אחד. את קלעי קבוצתו הוביל טרה סימונס, שסיים עם 20 נקודות.

בליגה הגרמנית אלבה ברלין ניצחה 81:93 את אולדנבורג והיא נמצאת כעת במקום השלישי. אחרי ההפסד באמצע השבוע ביורוקאפ לבנטון טרוויזו, הקבוצה של מולי קצורין השיגה ניצחון דחוק בזכות 28 נקודות שקלע דרק אלן ו-18 של טיילור רוצ'סטי.

פנאתינייקוס וברצלונה דרסו בליגה

בליגה היוונית, פנאתינייקוס, שעשויה לפגוש את מכבי תל אביב בהצלבה, אספה ניצחון נוסף שמעט מאושש את מצב הרוח אחרי ההפסד לריטאס וילנה באמצע השבוע ביורוליג. פאו, שספגה את הפסדה השני ביורוליג, שומרת על מאזנה בליגה, שם היא הפסידה פעם אחת, והסתדרה היטב עם מארוסי, אותה היא ניצחה 57:98 בחוץ. יאן וויוקאס סיים כקלעי המוביל עם 21 נקודות, סטראטוס פרפרגלו ודרו ניקולאס סיימו עם 14 נקודות כל אחד.

בספרד אין הרבה חדש אצל ברצלונה. אחרי שניצחה ביום חמישי האחרון את מכבי תל אביב, סגנית האלופה הספרדית ניצחה את קאחה לבוראל בליגה 66:89. אחרי 30 דקות הובילה ברצלונה 54:61, אבל מכאן היא השאירה את האלופה על 12 נקודות והבטיחה את ניצחונה ה-19 העונה.

בארסה, שמוליכה את הליגה, נהנתה מ-25 נקודות של חואן קרלוס נבארו, שהמשיך את היכולת הטובה מהמחצית השנייה בהיכל. טרנס מוריס הסתפק הפעם בשלוש שלשות וקלע 15 נקודות, יאקה לאקוביץ' סיפק 12 נקודות לקטלאנים ואלן אנדרסון הסתפק ב-11. אצל קאחה לבוראל בלטו סטאנקו באראץ' (20 נקודות) ומרסיליניו הוארטס (18).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully