וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו על ההרחקה: "זה היה תיאטרון של גוני"

21.2.2011 / 22:05

רכז אשדוד לא אהב את הנפילה של יזרעאלי שהובילה להרחקה בהפסד לגלבוע/גליל. ליובין: "לא זוכר ליגה כזאת, זה אתגר גדול"

הפועל גלבוע/גליל סיימה הערב (שני) את הסיבוב השני ברגל ימין, כאשר גברה על מכבי אשדוד 90:93 על מנת לסיים במקום החמישי בטבלה. האלופה הובילה במשך מרבית שלבי המשחק, ובסיום היה ליאור ליובין מרוצה. "רצינו שזה יהיה פחות צמוד אבל הייתה קבוצה טובה ממול. בסוף היו כמה מהלכים גדולים ובעיקר הגנה טובה. אני שמח שניצחנו וזה מה שאנחנו לוקחים מפה". על השתלבותו הטובה של קורטני פלס אמר המאמן: "הוא מביא איתו לקבוצה אישיות, אופי והרבה דברים טובים, ואנחנו עוד נהנה ממנו".

על הליגה באופן כללי אמר המאמן המנצח: "הליגה הזאת השנה היא מאוד מפתיעה, לא מבחינת מה שקבוצות עושות - רואים כמה הפסדים יש למקום השני והשלישי, זה אתגר יותר גדול. אני לא זוכר דבר כזה".

גוני יזרעאלי, שהציג את אחד ממשחקיו הטובים ביותר מאז ששב מפציעה, הוסיף: "זה ניצחון ענק, בטח אחרי התצוגה הנוראית שלנו בשבוע שעבר. היו לנו דקות טובות בהגנה, למרות שמוזר להגיד את זה בסקור כזה". על התקרית עם מאיר טפירו, במהלכה פגע הרכז הוותיק בזה של האלופה והורחק לקראת הסיום אמר יזרעאלי: "היתה מכה חזקה. מאיר עשה מהלך שלא בסדר, אבל זה חלק מהכדורסל".

הקפטן אבישי גורדון היה מאוד מרוצה בסיום: "חטפנו סטירה די חזקה. ליאור אמר לנו לפני המשחק, בואו תראו ממה אתם עשויים. תשחקו ביחד, תשחקו על הכבוד. אני שמח שכולם נתנו את שלהם. אין ספק שקורטני פלס הוא תוספת משמעותית מאוד, יש לנו סגל טוב מאוד, שבכל יום נתון אנחנו יכולים לנצח ולהפסיד לכל קבוצה".

ברקוביץ': "את הסחף נעצור בניצחון"

מנגד, עופר ברקוביץ' וקבוצתו רשמו הפסד שישי ברציפות בכל המסגרות וסיימו את הסיבוב במקום השביעי. המאמן ניסה להסביר את ההפסד ואמר: "גליל לא היו רעים, היו להם דקות יותר טובות. היו חלקים שהמשחק שלנו לא שטף בכלל ולא שמרנו, היינו נורא רכים. הגבנו לא טוב הגנתית ונצטרך לתקן את זה לקראת הסיבוב השלישי את הסחף נעצור בניצחון, הקבוצה מתאמנת, והיו אימונים טובים. אנחנו לא מפסידים לקונוסים, הפסדנו לקבוצה ששיחקה טוב".

גם מאיר טפירו התייחס כמובן להרחקה לקראת הסיום, כשאמר: "נראה לי שזאת הרחקה ראשונה שלי. זה היה תיאטרון של גוני, הוא דחף אותי והרמתי את הידיים והוא נפל, אין לו סימן בעין. היתה הצגה שהשופט קנה אותה". על מצבה של הקבוצה הוסיף הקפטן: "אנחנו רואים שכל קבוצה מנצחת 3-4 משחקים עולה למעלה, קבוצה שלא, יורדת למטה. נשנס מתניים, נחזיר את הכדורסל הטוב שאיבדנו בגלל הפציעות. צריך להחזיר את הכל ביחד, ברגע שנחזיר את זה נוכל לנצח כל קבוצה. אני מאמין שנהיה בפלייאוף העליון".

ג'וש קרטר, המצטיין בשורות אשדוד הערב, הוסיף: "שיחקנו טוב בהגנה אבל הם פשוט היו יותר טובים. היו לנו פציעות ורק עכשיו כולם חוזרים. שיחקנו טוב קבוצתי אבל הם פשוט היו יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully