וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה לפרקינס: כ-600 אלף דולר

16.2.2011 / 6:40

נכון לעכשיו, השחקן המצטיין לא ממהר לחתום ודורש העלאה נוספת, למרות שמכבי תל אביב מציעה לו להכפיל כמעט את שכרו מהעונה הנוכחית, שעומד על כ-345 אלף דולר

מכבי תל אביב מחזרת כבר תקופה ארוכה אחר דורון פרקינס בכדי שימשיך בקבוצה, ואף הציעה לו להאריך את החוזה לשנתיים נוספות. לוואלה! ספורט נודע כי הסכום שהמועדון מציע לגארד לעונה הבאה הוא כ-600 אלף דולר נטו. שכרו של פרקינס העונה עומד על כ-345 אלף דולר נטו, כך שההצעה של מכבי כמעט שמכפילה את שכרו בעונה הנוכחית.

ואולם, הצהובים נתקלים בקשיים בביצוע מהלך ההחתמה והמשא ומתן עם פרקינס נמשך. פרקינס, המודע לעלייה התלולה במניותיו כגורם חשוב בקבוצה, אינו ממהר לחתום ויבקש העלאה נוספת בשכרו. לפני כחודש וחצי הודיע הגארד כי הוא מבקש לדחות את החלטתו עד לסיום העונה, אך במכבי לא אוהבים את הרעיון לדחות את הנושא לקיץ, אז השחקן עשוי להיחטף.

פרקינס, כידוע, מציג העונה יכולת מצוינת, כשהוא מעמיד ביורוליג ממוצעים של תשע נקודות, 5.5 ריבאונדים, 3.6 אסיסטים ו-2.2 חטיפות למשחק. גם המאמן דייויד בלאט נמצא היטב בסוד העניינים ומפעיל משקל רב כדי שהנהלת הקבוצה תשאיר את השחקן, וביקש לעשות ככל שניתן כדי לסיים את המו"מ בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully