וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט: "הניצחון על ירושלים - מתנה לחובבי הענף"

14.2.2011 / 22:08

רכז הפועל חולון התמוגג מההישג במלחה: "זה נגד כל החוקים". פרנקו: "קבוצה של לוחמים". קטש: "הכל התפוצץ לנו בפנים"

מגד גוזני

כמה לב הראתה הערב (שני) הפועל חולון במלחה, כאשר ניצחה את הפועל ירושלים 80:86 במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל. דני פרנקו ושחקניו הגיעו לבירה עם סגל קצר מהרגיל וערפל ניהולי מעל המועדון כולו, אך ידעו לשים את הכל בצד ולרשום ניצחון פשוט ענק. והאדומים? ובכן, משהו רע מאוד עובר על הקבוצה של עודד קטש, וזה לא התחיל היום. אם הירושלמים לא יתחילו להתעורר בכבוד, לא מן הנמנע שהקבוצה שהדוחה מגביע המדינה והיורוצ'אלנג' תישאר גם מחוץ לפיינל פור.

פרנקו: "אני לא בדרך לחיפה, אבל קשה להתנהל ככה"

בסיום המשחק נשמע דני פרנקו אמוציונלי מהרגיל, וקשה להאשים אותו בהתחשב במצבו האנוש של המועדון. "קשה מאוד להתנהל ככה, אני בעצמי לא יודע מה קורה - האם אני אקבל את הכסף שלי השבוע, או העונה, אבל אני אוהב את הקבוצה הזאת. גדלתי פה. משהו צריך לקרות, אבל לא יכול להיות שאף אחד לא קולט את הפוטנציאל שיש במקום הזה ובא להרים אותו. כל הסיפור של חולון זה 700 אלף שקל".

פרנקו התייחס לשמועות התכופות על מעברו למכבי חיפה, ואמר: "אני לא בדרך לחיפה. היו שיחות בין ההנהלה שלנו לחיפה, אני לא יודע מי התחיל. חיפה זה מועדון גדול, ולמרות שלא הולך לו הוא אחד הגדולים בארץ. אשמח לאמן שם בעתיד".

לבסוף, החמיא המאמן הנהדר גם לשחקנים שלו והסביר כיצד הם מצליחים לנצח למרות כל הבלגאן וחוסר הוודאות מסביב: "השחקנים שהיו פה היום הלכו איתנו מתחילת העונה, ככה שהכימיה ביניהם היתה טובה. יש לי קבוצה של לוחמים, קבוצה רעבה וקבוצה שמחה, עם כל מה שהולך מסביב. השחקנים שמים בצד את כל הבעיות, למרות שזה לא עובר להם ליד האוזן. האוהדים שלנו נהדרים על זה שהם באו בכלל בתקופה כזאת".

מורן רוט, איש המשחק, גם כן התקשה להסתיר את רגשותיו החזקים. "מי שלא נמצא במערכת לא יכול להבין מה שעובר עלינו בשבוע האחרון ומתחילת העונה. זה הגיע לשיאים חדשים, אני כל כך מתרגש, אתם לא מבינים מה מהשמעות של הניצחון הזה, זה נגד כל החוקים. ראיתם מי על המגרש בדקות האחרונות? יש משהו בנשמה הזאת של הקבוצה שלא נגמרת אף פעם. אני מקווה שזה יעיר מישהו כי זה מועדון ענק", אמר הרכז המופלא.

"אני מאושר בשביל החבר'ה הצעירים", הוסיף רוט. "יש כדורסל ישראלי ורק צריך לתת לצעירים את הביטחון. להגיע למלחה מול סוללת כוכבים ולעשות מה שעשינו? אני לא חושב שזה יישכח בשנים הקרובות". על המצב הכלכלי המסובך אמר הרכז: "אין לילות ואין ימים, כל היום מדברים על זה. באימונים אנחנו כל כך נהנים ואז מסיימים את האימון ולא מפסיקים לדבר על המצב הכספי של הקבוצה. בלי הפועל חולון אני לא חושב שיש ליגה. זאת מתנה לכל אוהדי הכדורסל בישראל".

קטש: "היה לנו קשה לחזור מהבור שחפרנו לעצמנו"

בהפועל ירושלים התקשו לקבל את ההפסד לקבוצה החסרה של דני פרנקו. אוהדי הקבוצה הרבו לשרוק בוז לשחקנים במחצית על היכולת החלשה שלהם, ובסיום המשחק, בעוד שחקני חולון חגגו, פניהם של אנשי הפועל ירושלים אמרו הכל: ככה זה לא יכול להימשך. מאמן הקבוצה, עודד קטש אמר בסיום: "זה הפסד כואב, וזו לא פעם ראשונה שקורה לנו שאנחנו מתחילים לא טוב. אין לי הסבר לתצוגות כאלה. עשינו שבוע אימונים מצויין, והגענו במצב טוב אבל הכל התפוצץ לנו בפנים".

קטש המשיך ואמר: "היה לנו קשה לחזור מהבור שחפרנו לעצמנו. לא הופענו בחצי הראשון משני צידי המגרש. חולון הגיעו חסרים, בלי שני זרים, אבל לפעמים הדבר הזה עובד לשתי הקבוצות באופן הפוך. אין ספק שזה הפסד כואב. זו פעם ראשונה שהקהל המדהים שלנו השמיע את דברו, ובצדק. מגיע לקהל תוצאות יותר טובות, וננסה לכפר על זה בהמשך". המאמן אף התייחס לתגובות השחקנים לאחר ההפסד: "לא נאמרו הרבה דברים בחדר ההלבשה. השתיקה היתה רועמת, תחושה לא קלה. בחצי השני שחקנים נלחמו. צריך רק ללמוד מזה. אנחנו חייבים למצוא דרך לעבות את הסגל, נמשיך לחפש ולעשות את המקסימום".

אחרי המשחק אמרו בקבוצה: "השחקנים הגיעו שאננים למשחק, מכיוון שחשבו שהקבוצה של פרנקו היא טרף קל". בקבוצה כעסו על השחקנים שלא שמרו בהגנה, ומנגד הציגו משחק סוליסטי בהתקפה, והלינו על כך שהשחקנים נכנעו כשהקבוצה נפלה ליתרון גדול במחצית הראשונה. למרות ההפסד המבזה, מעמדו של קטש בירושלים יציב. במועדון מעדיפים שלא לתקוף את המאמן ומתמקדים כרגע בניסיון להשיג חיזוק בצבע, כשעדיין ממתינים בבירה לתשובה מפאוק סלוניקי בנוגע לשחרורו של רוברט דוז'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully