וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "טוב שהתמודדנו עם משחק צמוד"

13.2.2011 / 22:13

דייויד בלאט מצא נקודה חיובית בניצחון הלא מרשים של מכבי ת"א על אשדוד. עופר ברקוביץ': "היה חשוב שלא נישבר ונילחם"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב הרגילה את אוהדיה למשחק אינטנסיבי חסר פשרות העונה, אך נראה שגם היא מורידה לעתים את הרגל מהגז. שחקניו של דייויד בלאט פתחו נהדר מול מכבי אשדוד ביד אליהו, אבל לאחר רבע ראשון טוב הם נעצרו והאורחים שעטו ליתרון 37:38 מפתיע במחצית. בהמשך הצהובים חזרו לעצמם, והתעוררות הגנתית ברבע הרביעי אפשרה להם להוליך בבטחה עד לניצחון 82:99 בסיום. ביום חמישי, בלובליאנה, מכבי לא תוכל להסתפק ב-20 דקות משחק טובות. היא תזדקק ליכולת גבוה מכל שחקניה, ולמשחק יציב ואגרסיבי.

"פתחנו מצוין, אבל גם הם שיחקו טוב ונתנו רבע שני גדול", אמר בסיום מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט, "כל הכבוד להם. אני מבסוט, עבר הרבה זמן מאז שהיינו צריכים להתמודד עם מצב של משחק צמוד והיינו צריכים את זה. במחצית החלטנו לשים את הכל בצד ולחזור למשחק הרגיל שלנו, זה לקח זמן כי הם שיחקו טוב אבל בסופו של דבר מצאנו את הקצב שלנו, את ההגנה שלנו, וגמרנו את המשחק כמו שצריך".

"עם כל הכבוד לאשדוד, היא לא לובליאנה בחוץ ולא ברצלונה, אבל סוף סוף היה לנו משחק יחסית צמוד, לפחות בשלבים מסוימים, וטוב לדעת איך להתמודד עם זה. מול לובליאנה בחוץ זה בטוח לא יהיה אותו סיפור, יש לנו שלושה ימים להתאמן. נצטרך לעבוד קשה וחכם, הם לא הפסידו בבית כל השנה למעט משחק אחד נגד ברצלונה, נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח שם".

סופוקליס שחורציאניטיס, שהוביל את מכבי תל אביב עם 18 נקודות, אמר בסיום: "בלאט אמר לנו במחצית שאנחנו צריכים לעבוד קשה יותר, חזק יותר, וזה מה שעשינו. זכרנו את המשחק מול בני השרון ולא רצינו שזה יקרה שוב, כך שעשינו את הטוב ביותר שלנו. בשבועיים האחרונים אנחנו עובדים קשה מאוד".

על התקרית בגמר הגביע מול ברק נתניה, בה היה מעורב, אמר בייבי-שאק: "זאת היתה סיטואציה רעה, כל המעורבים בה בוודאי יתחרטו על כך, במיוחד אני, אבל אני בסך הכל רציתי להגן על החבר שלי לקבוצה, זה היה אינסטנקטיבי".

ליאור אליהו, שהיה מהטובים בשורות הצהובים עם 17 נקודות ב-8 מ-12 מהשדה, אמר בסיום: "פתחנו טוב את המשחק, אבל ברבע השני הפסקנו לשחק, אין לי הגדרה אחרת למה שקרה. אשדוד חזרו ברבע גדול שלהם, ואני באמת לא זוכר מתי בפעם האחרונה ירדנו בפיגור במחצית. בהפסקה אמרנו, 'בואו נוכיח שאפשר לצאת מזה', והצלחנו. אחר כך היינו עקביים בהפרש שלנו. אנחנו מאוד מכבדים את אשדוד, למרות חצי הגמר, אבל ביום חמישי יהיה סיפור אחר בלובליאנה. זו אווירה עוינת, זו קבוצה חדה וחזקה, וצריך להתכונן בשיא הרצינות".

צ'אק אידסון, שמנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב על המשך חוזהו, ופנרבח'צה/אולקר הביעה התעניינות לגביו, אמר בסיום: "כפי שאמרתי בעבר, אני במשך העונה לא מדבר על דברים כאלו. אני עכשיו במכבי ומאוד שמח להיות כאן. מה יהיה בסיום העונה? נראה".

על המשחק מול לובליאנה אמר אידסון: "זה הולך להיות משחק טוב. אף אחד לא חסין ביורוליג. השחקן שאמר שהוא יבוא לנקום אומר את זה כי הם רוצים לנצח. מה אתם רוצים שהוא יגיד, שהוא נכנע? אני מכבד את דבריו, זה משחק מול 10,000 איש באולם חדש והלך להיות משחק טוב".

מאמן אשדוד עופר ברקוביץ': "אחרי חצי הגמר היה חשוב לנו להיכנס חזק למשחק, אבל היה לנו מאוד קשה לעצור את מכבי. במחצית השנייה היה חשוב לי שלא נישבר ושנמשיך להילחם עד הסוף, ולהחזיר את הרוח שאפיינה אותנו הרבה זמן. אני מאוד מעודד מהמשחק הזה, כי יש הרבה דברים טובים לקחת ממנו. האינטנסיביות של מכבי גדולה מאוד, ופער הרמות עשה את שלו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully